Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Allianz nově bez limitu u pojištění skel

Snad by se ani nenašel aktivní řidič, kterému někdy skočil na přední sklo malý či větší kamínek. Ve většině případů budou podobné případy bez vážných komplikací, servisy dokáží poškození menšího rozsahu spravit přímo na jedničku.

V určitých momentech ale sklo praská a musí se nahrazovat, prokázat vinu protijedoucímu vozidlu je pak velmi obtížné.Pojištění skel se kvůli tomu v poslední dekádě stalo klasickou kolonkou v balíčku autopojištění.

Pojišťovna Allianz nebude od nynějška limitovat pojistku skel

Cenová relace nového čelního skla se u mnoha modelů automobilů hodně liší. Například Škoda Fabia, klasika českých silnic, si v takovém případě vyžádá investici od dvou do několika tisíc korun (například barevný tón skla cenu značně navýší). Klienti Allianz se však nemusí obávat, že pojištění nebude krýt celou škodu. Limit pojistného plnění totiž v těchto případech pojišťovna uzná do výše ceny vozidla v době havárie. Jedinou podmínkou je, aby klient využil servisů, které aktivně spolupracují s Allianz pojišťovnou. Problémy s tím, že majitelé vozů neumí přesně odhadnout cenu skel a později zaplatí pár tisíc korun nad rámec pojištění, jsou tak již pryč.



Čtěte také

marketing Sberbank CZ přináší atraktivnější pojistku na splácení hypotečního úvěru

marketing Rizikové pojištění FLEXI RISK je nejaktuálnější novinka z dílny Pojišťovny České spořitelny

marketing NN rozšířilo kampaň „Život se má žít“, informuje veřejnost o důležitosti vlastního spoření

marketing Klienti Allianz budou mít k dispozici i pojistnou ochranu proti řádění vandalů

marketing Jaké novinky přinese práce na dohodu o pracovní činnosti v příštím roce?

marketing Generali nabízí možnost rozhovoru s klientem i prostřednictvím Facebook messengeru

marketing AXA pojišťovna přichází s novou komunikační kampaní

marketing Slavia pojišťovna přináší pestrou paletu novinek k autopojištění