Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Česká spořitelna – penzijní společnost spravuje největší účastnický fond na trhu

V prvním roce od založení nových účastnických fondů (III. pilíř) získala Česká spořitelna – penzijní společnost téměř 24 000 klientů. Toto číslo představuje více než čtvrtinu všech klientů doplňkového penzijního spoření u českých penzijních společností. V účastnických fondech spravuje ČS penzijní společnost celkem 439 milionů Kč, což je 35 % z objemu prostředků všech účastníků doplňkového penzijního spoření na trhu. Největším ze tří účastnických fondů ČS penzijní společnosti je konzervativní fond, ve kterém mají klienti od začátku roku naspořeno již přes 412 mil. Kč. Mladší klienti mají zájem především o vyvážený fond, naspořili si v něm téměř 18 mil. Kč.

„Těší nás rostoucí zájem mladých lidí o vyvážený fond naší penzijní společnosti. Noví klienti oceňují především nabídku služby Garance pro zajištění návratnosti svých vkladů a možnost náhledu a změny smluv přes aplikaci internetového bankovnictví SERVIS 24,“ uvedl Aleš Poklop, předseda představenstva ČS penzijní společnosti. „V letošním roce jsme pro klienty také připravili poplatkové prázdniny při spoření ve vyváženém a dynamickém fondu,“ doplňuje Aleš Poklop.

Kvality ČS penzijní společnosti ocenila také odborná porota mezinárodního magazínu World Finance, která jí udělila titul Best Pension Fund 2014 pro Českou republiku. Magazín World Finance se soustředí zejména na kapitálové trhy, risk management, obchodování, technologie či corporate governance. Na vynikajících výsledcích ČS penzijní společnosti se významnou mírou podílí i rozsáhlá pobočková síť České spořitelny, ve které klienti získají také kompletní poprodejní servis.



Čtěte také

marketing Kampaň „Někde tam jsou“ od Kooperativy

marketing Otázky a odpovědi kolem pojištění schopnosti splácet a pojištění kybernetických rizik

marketing Pojišťovna VZP přináší klientům vylepšené pojištění Fénix

marketing Invalidita třetího stupně a dvojnásobné plnění, to je novinka pojištění FLEXI RISK

marketing Ke slovu se hlásí CUBIQ. Pojištění věcí, na nichž vám záleží, a to kompletně přes internet

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb