Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Česká spořitelna připravila pro své klienty internetové a mobilní bankovnictví George

Bankovní aplikace, dokonce první svého druhu, jež nabídne pomoc klientům v reálném čase. Je zde možné platit mobilem a propojit i účty dalších bank, díky intuitivnímu ovládání a nepřetržitému klientskému chatu jde o skutečně revoluční aplikaci.

Precizní je zde také forma zabezpečení. Dlouhodobější komunikační kampaň bude směřovat uživatele klasického Servisu 24 k tomu, aby začal využívat i George…

Vypadá skoro jako klasická sociální síť, jen umí ještě něco navíc

Začátkem příštího roku by mohl mít George až půl druhého milionu stálých uživatelů. Propojení účtů s osmi dalšími bankami, design a ovládání jako by z oka vypadl některým moderním sociálním sítím. George využívá takzvaného otevřeného bankovnictví, nabízí i různorodé možnosti týkajících se bezpečí jednotlivých plateb. Tím, že byl George dán k dispozici všem klientům ČS, skončilo také jednoleté období, během nějž si tuto možnost vyzkoušelo na půl milionu lidí.

George nabídne jakožto aplikace i analýzu finančního chování klienta a nabídne mu skrze SMS zprávu nebo notifikaci tipy a rady pro hospodaření s financemi. Těchto doporučení je aktuálně čtyřicet, v budoucnu ČS plánuje jejich větší rozšíření. Aplikace klienta upozorní, pokud nebude zbývat dostatek peněz pro inkaso nebo další platební příkazy. Nahlásí i expiraci důležitých dokladů nebo smluv týkajících se pojištění a případných investic.

Fulltextové vyhledávání nabídne možnost prověřit jakoukoliv příchozí nebo odchozí transakci v řádu sekund. Při využívání mobilní aplikace George není nutné ani vypisování čísel nových účtů a jiných údajů, postačí jen mobilní fotografie, vše se pak vyplní automaticky. Přehled o všech výdajích klienta je tak zcela na jedničku. V George Store mohou klienti využít dobití mobilního kreditu nebo si sjednat některé úvěrové produkty jako Kontokorent, Hypotéka online a Peníze na klik. Ještě během letošního roku bude možné propojit s Georgem další bankovní účty a využívat aplikaci pro platby z mobilního telefonu.

Zabezpečení skrze PIN kód, které zajistí rychlejší přihlašování

George přináší dvoufázové ověření plateb díky George klíč. Osobní PIN kód tak umožní bezpečnější a pohodlnější platby. Servis 24 aktuálně využívá na půl druhého milionu klientů, z toho na tři sta tisíc si zvyklo na George natolik, že aplikaci využívá každodenně. Klienti budou mít možnost si tři týdny vyzkoušet souběžně George a Servis 24, než ten bude ve finále uzavřen – noví zájemci o vytvoření účtu budou moci využít už pouze George. Internetové bankovnictví Business24 se zatím měnit nebude, firmy mohou zůstat v klidu.

O komunikační kampaň v ČR se postarala kina Cinestar a Cinema City, objevuje se také od 24. Května letošního roku i na televizích skupiny Nova. Samozřejmě je k vidění také v tisku nebo na internetu. Režisérem spotu je Marek Partyš, doprovází jej song Toma Jonese Give a Little Love.



Čtěte také

marketing Výhody bezplatné jízdy do čtvrt hodiny od Hello bank! jsou mezi rekolisty hodně ceněné

marketing Dětský účet u mBank nabízí výhody dokonce i pro rodiče

marketing Internetové bankovnictví Creditas nabízí správu účtu další banky, tentokrát jde o Air Bank

marketing Jaká rizika s sebou nese otevírání bankovního trhu?

marketing Jarní kampaň MONETA Money Bank přináší nabídku pro živnostníky a malé firmy

marketing Každý pátý Čech by rád využil placení chytrými hodinkami a náramky

marketing ČSOB Private Banking byl opět zvolen nejlepším produktem v oblasti českého privátního bankovnictví

marketing Bezhotovostní platba v Equa bank proběhne od nynějška výrazně rychleji