Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB Penzijní společnost se během června zaměří na naše nejmenší

Červen je měsíc dětí, jak vyhlásila také ČSOB Penzijní společnost a v kooperaci s Linkou bezpečí připravila novou komunikační kampaň. Každá nově uzavřená dohoda o doplňkovém penzijním spoření pro děti mezi prvním červnem a červencem 2018 bude znamenat stokorunu pro Linku bezpečí.

V dlouhodobém období přináší doplňkové penzijní spoření zajímavé zhodnocení

Bez vstupního poplatku, možnost v osmnácti letech dítěte vybrat až třetinu nashromážděných úspor, třeba na studium či první bydlení. V červnu se tato smlouva u ČSOB vyplácí hned třemi různými způsoby. Sjednání například znamená pětisetkorunovou poukázku do e-shopu Mall.cz. Nabízí se i státní příspěvek, a to až do výše 2760 korun za rok.

Každá smlouva pak vynese 100 Kč neziskovce Linka bezpečí, pomáhající nezletilým s řešením složitých osobních potíží. Červnová kampaň bude podpořena interní komunikací, proběhne i na facebookových stránkách ČSOB i Linky bezpečí a mluvit o ní budou i vybrané obchodní sítě.



Čtěte také

marketing Wüstenrot se rozhodl zvýhodnit své stavební spoření

marketing Více než třetina Čechů disponuje úsporami nižšími než deset tisíc korun

marketing Když rostou mzdy, je jistě zcela namístě daňově výhodné penzijní spoření

marketing Wüstenrot Spořicí účet: úroková sazba 1,2 procenta až do poloviny letních prázdnin

marketing Tři pětiny Čechů se považují za domácí kutily

marketing ČS nemovitostní fond i nadále mění své portfolio

marketing Kolik a jak spoří rodiče svým dětem? Aneb z rodného hnízda s penězi do začátku

marketing Wüstenrot od příštího roku navýší úroky u termínovaného vkladu