Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB přináší další zvýhodnění pro seniory

ČSOB a Poštovní spořitelna přinášejí jarní novinky pro klienty starší 58 let. Platební příkazy pro klienty 58+ zdarma. Od dubna mohou klienti Poštovního účtu nebo Plus konta s nastaveným zvýhodněním 58 + zadávat platební příkazy přes pobočky České pošty zdarma. Platební příkaz potvrdí klient na pobočce prostřednictvím své platební karty a peníze se odečtou z jeho účtu.

Linka pro seniory nově i v ČSOB

Poštovní spořitelna, která se dlouhodobě zaměřuje i na služby pro seniory, přišla v roce 2019 se speciální informační linkou pro své klienty – seniory. Od dubna je tato linka také k dispozici pro klienty ČSOB.

„Při volání na informační linku Poštovní spořitelny (800 210 210) náš systém dle čísla rozpozná klienty starších sedmdesáti let, kteří jsou pak automaticky směrováni na tým speciálně vyškolených operátorů právě pro komunikaci se seniory. Za rok 2020 jsme na lince podpory seniorům obsloužili 42 tisíc klientů a nyní je také k dispozici i pro klienty-seniory na lince ČSOB (800 300 300),“ říká k novince Jakub Hlaváč, ředitel klientského centra ve skupině ČSOB.

Donáška peněz až do domu

ČSOB přišla již před několika lety s unikátní službou donášky peněz na adresu, kterou si klient vybere. Pro ty, kteří mají na Poštovním účtu nebo Plus Kontu nastaveno zvýhodnění 58+ je služba jednou měsíčně zdarma. V období pandemie výrazně stoupl počet klientů, kteří tuto službu využívají.

„Klientovi doneseme peníze na adresu, kterou uvede. Službu si může objednat telefonicky, na přepážce České pošty nebo přes pobočku. Klient může také požádat o pravidelnou měsíční donášku v konkrétní datum. Klienti starší 58 let mají jednu donášku měsíčně zdarma,“ dodává ke službě Přemysl Hanzelka, ředitel Poštovní spořitelny.

Tato exkluzivní služba vznikla ve spolupráci s Českou poštou. Klienti ji nejčastěji využívají, například při své rekreaci na chatě nebo při pobytu v nemocnici.

Za rok 2020 proběhlo celkem 25 000 donášek hotovosti. Průměrná částka, která je klientům donášena je 10 000 korun. Od letošního roku výrazně stoupl počet donášek. Klienti využívají službu v návaznosti na jednotlivá omezení spojena s pandemií.



Čtěte také

marketing Účet ve Fio bance si nově založíte z mobilu

marketing Wüstenrot oznamuje detaily odkladu splátek v souvislosti s koronavirovou pandemií

marketing Jak vyplnit daňové přiznání za rok 2018

marketing RSTS rozbíhá soutěž o zlaté cihličky za více než půl milionu korun

marketing Taylor Wessing rozebírá téma konce pojistné smlouvy bez nejmenších problémů

marketing Banka Creditas přináší novinku, All-in-one banking propojí více účtů najednou

marketing Raiffeisenbank slaví čtvrtstoletí a rozdává mobilní telefony…

marketing Členové APEK připravili varování kvůli podvodné SMS