Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB připravila novou komunikační kampaň, ve které se představí manželský pár Jindra a Jindra

Z dílny ČSOB nově přichází komunikační koncept, který staví na netradičních prožitcích hlavních hrdinů, kterými jsou manželé Jindra a Jindra. V ústředních rolích konceptu z produkce agentury J. Walter Thompson se představí herci Marek Taclík a Marie Doležalová.

Úplně obyčejné manželství, ale to jen na první pohled

Jindra a Jindra jsou naprosto klasickým manželským párem, který se i po letech vzájemně přitahuje. Užívají si každodenní radosti, jejich příběhy ukazují, jak se i po delší době ve svazku manželském snaží o to, aby dělali radost jeden druhému. První kampaň začne dvanáctého března a bude pojednávat zejména o účtu ČSOB, který je zcela zdarma a odměňuje klienty za placení kartou. Půjde o TV spoty, online kampaně a samozřejmě i outdoorové reklamy nebo vizuály na kamenných pobočkách ČSOB. Během letošního roku se přidá i ČSOB Pojišťovna a projekt bude využit pro podporu CSR projektů.

Jindra a Jindra se týden dopředu představí také zaměstnancům ČSOB. Každá pobočka obdržela pozvánku na premiéru netradičního spotu, jehož se zúčastní i zmínění herci. Kolegům se spot představí i formou personalizovaného videa. Oba manželé například navštíví místa, o kterých si nemysleli, že se na nich někdy ocitnou.



Čtěte také

marketing Brzká návratnost a díky chytrým sítím brzy možná i komunitní sdílení. Šest důvodů, proč se vyplatí pořídit si fotovoltaiku

marketing Dopady inflace a jak chránit úspory

marketing Cestování do zahraničí: Kdy mám nárok na náhradu škody v případě pozitivního testu?

marketing ČSOB přináší další zvýhodnění pro seniory

marketing Účet ve Fio bance si nově založíte z mobilu

marketing Wüstenrot oznamuje detaily odkladu splátek v souvislosti s koronavirovou pandemií

marketing Jak vyplnit daňové přiznání za rok 2018

marketing RSTS rozbíhá soutěž o zlaté cihličky za více než půl milionu korun