Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Finančním produktem roku 2015 se stal Sport Event Winners od ČSOB

Strukturovaný fond Global Partners ČSOB Sport Event Winners 1 společnosti ČSOB Asset Management získal první cenu v kategorii garantované fondy pátého ročníku soutěže Finanční produkt roku. Finanční informační portál Finparáda.cz letos zařadil mezi hodnocené produkty podílové fondy poprvé.

Dynamický produkt ČSOB Sport Event Winners 1 se řadí mezi strukturované fondy se zajímavým tématem, v tomto případě konkrétně sportem. Upisovací období fondu bylo zahájeno v dubnu 2011, tedy v roce, kdy titul mistrů světa získali rychlobruslařka Sáblíková, veslařka Knapková či cyklokrosař Štybar a kdy tenistka Kvitová vyhrála šest turnajů série ATP a vylétla na druhé místo žebříčku celkového hodnocení. Letní olympijské hry v Londýně, sportovní trhák roku 2012, tehdy finišovaly s přípravami na dokonalou show.

„Když jsme fond připravovali, mysleli jsme na investory, kteří se chtějí podílet na vývoji akcií výrobců sportovního zboží i sponzorů velkých sportovních událostí. Do koše dvaceti akcií jsme tak zařadili například Adidas či Nike a doplnili je o společnosti typu McDonald’s, Coca Cola, Nestlé nebo Visa,“ vysvětluje proces vzniku vítězného fondu Václav Lepič, produktový manažer, ČSOB Asset Management.

A jakým soutěžním sítem musel fond ČSOB Sport Event Winners 1 na cestě za svým vítězstvím projít? Metodiku v této kategorii organizátoři postavili na vyhodnocení podílových fondů s největší hodnotou součtu výkonností za tři stanovená období, která jsou rovnoměrně rozložená v rámci investičního horizontu jednotlivých typů podílových fondů. Konkrétně u garantovaných fondů šlo například o součet výkonností
za 1 měsíc, 6 měsíců a 1 rok.



Čtěte také

marketing Broker Consulting Index podílových fondů: Žádná novinka, nejlepší byly v minulém roce akciové fondy

marketing Broker Consulting Index podílových fondů: Nejvýkonnější během října akciové fondy

marketing Crowdfundingová platforma finGOOD přináší investice s nulovými poplatky

marketing Třicátá Škola investování od Fio banky čeká na své studenty

marketing Generali Realitní fond byl za minulý rok zhodnocen více než pěti procenty

marketing NEO účet v podání Expobank CZ přichází s crowfundingem

marketing Fio přichází s nabídkou nových podílových fondů

marketing Investice do diamantů má novou vychytávku – diamantovou destičku