Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Investice do diamantů má novou vychytávku – diamantovou destičku

Diamantová destička (resp. Diamond Bullion) je novinkou, se kterou bude investování do této komodity ještě jednodušší. Jde o standardizovanou formu diamantů, kterou jsou populární možností pro zhodnocení volných finančních prostředků.

Inteligentní zařízení velké jako navštívenka se spojí s mobilní aplikací a využívá nejnovější technologie – z investice pak snadno vytřídí syntetické diamanty, které nemají v dlouhodobých plánech místo. Jak říkají specialisté z ALO diamonds, čísla jedna v ČR na trhu investic šperků a diamantů, tato věc pomůže přitáhnout k drahým kovům ještě víc pozornosti.

Diamantová destička je inovací, jaká tu nebyla už desítky let

Za projektem diamantové destičky stojí firma Singapore Diamond Mint Company, jako první se tato vymoženost objevila na první stoprocentně elektronické burze investičních diamantů. Zařízení velké jako platební karta má v sobě prvky, které prověří ten či onen produkt skrze zabezpečenou mobilní aplikaci. Investoři pak budou mít skvělý přehled o všech detailech. Snadná je také identifikace jednotlivých diamantů, které jsou v destičce vložené. Je pak jistotou, že v zařízení nebudou syntetické diamanty, mající investiční potenciál nula.

Šperky jsou považovány po celém světě za nejkoncentrovanější formu bohatství, takže řada investorů zvažuje dát jim prostor ve vlastním portfoliu. Diamantová destička možná přiměje konzervativní jedince, kteří se do nynějška diamantům spíš vyhýbali. Do budoucna mohou diamanty konkurovat i vysoce populárnímu zlatu.



Čtěte také

marketing Třicátá Škola investování od Fio banky čeká na své studenty

marketing Generali Realitní fond byl za minulý rok zhodnocen více než pěti procenty

marketing NEO účet v podání Expobank CZ přichází s crowfundingem

marketing Fio přichází s nabídkou nových podílových fondů

marketing NN přináší novou možnost investování, Start invest půjde ruku v ruce s životními potřebami klienta

marketing Dvanáctiprocentní meziroční zhodnocení, to je výsledek investování do zajištěných firemních úvěrů

marketing Společnost Conseq odstartovala zvířecí kampaň

marketing Fio banka již brzy spustí letošní Školu investování