Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Jaro přináší vyšší riziko ze strany živlů, což si žádá dobře pojištěnou domácnost

Až moc rychle tající sníh, rozbouřená řeka, ale klidně také střešní krytina poškozená bleskem nebo vichřicí. To jsou již klasické problémy, jimiž příroda během jarních měsíců může potrápit majitele rodinných domů nebo i chatek a chalup. Řešení takových obtíží představuje ránu rodinnému rozpočtu.

Během jara také řada lidí zjistí, že jejich rekreační objekt byl přes zimu vykraden. Škody pak pomůže vyřešit pojištění nemovitosti a domácnosti.

Pojistit nemovitost na adekvátní sumu je hodně důležité

Hlavně pojištění domácnosti si ale tuzemští klienti nesjednávají adekvátně, až pětina pojistných událostí spadá do kategorie podpojištěných smluv. Znamená to jediné, v případě pojistné události bude výsledné pojistné plnění menší než celková škoda. Jarní počasí může způsobovat vážné komplikace a rozhodně nemusí jít jen o bouřky. Silný vítr a pád stromu na střechu poškodí krytinu, do domu pak zatéká voda. Problémy může přinést i rozvodněná řeka a valící se bahno nebo kameny.

Důležitý je však adekvátní odhad ceny majetku. Pokud si klienti koupí do chaty další vybavení nebo ji rekonstruují, je třeba aktualizovat pojistnou smlouvu – a patřičně navýšit pojistné plnění. Průměrná škoda u pojistných událostí k pojištění domácnosti totiž sahá až k šedesáti tisícům korun! V případě Slavia pojišťovny se průměrná výše škod způsobených během vloupání pohybuje lehce pod padesáti tisícovkami. Pojištění nemovitosti proto nestačí, nezapomínejme na vybavení chaty či chalupy. Také platí jasná rovnice – čím vyšší stupeň bezpečnosti, tím vyšší limit pojistného plnění.



Čtěte také

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí dvojnásobné plnění při onemocněních, kde je viníkem klíště

marketing NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018

marketing Fotografii tachometru pošle jednoduše přes aplikaci skoro polovina klientů Allianz

marketing Rizikové pojištění FLEXI RISK oslovilo už více než tisíc lidí, zejména pak řidiče z povolání

marketing Férové autopojištění Allianz operující s ujetými kilometry je oblíbené, využilo jej přes 120 tisíc řidičů

marketing Video chat s lékařem je velkou novinkou z dílny Allianz pojišťovny

marketing Úraz na sjezdovce se může prodražit, a to nejen účtenkou za lékařské výlohy

marketing Díky dobře sjednanému pojištění odpovědnosti se dají ušetřit značné finanční prostředky