Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Ke slovu se hlásí CUBIQ. Pojištění věcí, na nichž vám záleží, a to kompletně přes internet

Startup, jenž připravuje CreativeDock, připravuje velkou novinku v sektoru pojišťovnictví spojenou s netradičním pojištěním osobních věcí. Za CUBIQ stojí Komerční pojišťovna, člen skupiny Société Générale, produkt je potenciálním klientům k dispozici od listopadu 2018. A čeho všeho se podobné pojištění vlastně může týkat?

Jde celkem o dvanáct různých typů věcí

Pojištění CUBIQ se týká nejen pojištění smartphonu, notebooku, lyží nebo třeba fotoaparátu. V základní nabídce nechybí ani obvyklé elektrospotřebiče v domácnosti, tedy pračka, lednička a tablet. Jsou tu ale i například brýle nebo kytara, klient si může vybrat v rámci sjednání jedné smlouvy až čtyři z těchto podobných věcí, na nichž mu nejvíce záleží. Nesejde pak na tom, jak je věc stará, pojistný limit je zde stanoven na padesát tisíc korun. Pokud dojde k nehodě nebo krádeži věci, je nutné pouze doložit značku, výrobní číslo a nejnovější foto takového předmětu. Oprava je pak zaplacena z pojistky, pokud klient o věc přijde zcela, bude mu proplacena její hodnota.

Řadě lidí se jistě hodí, že během doby trvání pojistky mohou věci odebírat nebo přidávat. Lyže nebo vybavení na hory obecně je možné pojistit například jen na zimu, bicykl pouze na jaro a léto. Minimální doba pojištění je zde jeden měsíc. A to není vše, kupříkladu notebook je krytý pojistkou i na cestách nebo mimo domov – ať už na procházce rodném městě nebo někde v cizině. Výhodou pak bezesporu je, že veškerá administrativa proběhne snadno a rychle, tedy přes internet. Stačí pouze vyplnit profil věci, dodat foto a nastavit pravidelné platby. Přehled smluvního kontraktu získají klienti v online formě.



Čtěte také

marketing Kampaň „Někde tam jsou“ od Kooperativy

marketing Otázky a odpovědi kolem pojištění schopnosti splácet a pojištění kybernetických rizik

marketing Pojišťovna VZP přináší klientům vylepšené pojištění Fénix

marketing Invalidita třetího stupně a dvojnásobné plnění, to je novinka pojištění FLEXI RISK

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet