Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

Není jistě veřejným tajemstvím, že Češi za poslední dva roky cestují o poznání víc než kdy dříve. Chtějí lepší servis a zaplatí za dovolenou větší částku. Nejinak je tomu i v případě cestovního pojištění, což ostatně dokumentuje i studie NMS pro ERV Evropskou pojišťovnu.

91 % Čechů se na cestu do ciziny pojistí, nadpoloviční většina pak tak učiní online. Pro 63 % lidí je důležitá hlavně srozumitelnost nabízených pojistek. Většina lidí také upřednostní kvalitu před cenou.

Jak by měla být pojistka správně nastavena?

Před tím, než dojde k volbě konkrétní pojistky, je třeba rozvážit náplň dovolené. Pojistná ochrana pro zájezd k moři bude poněkud odlišná oproti adrenalinovým aktivitám nebo poznávacím zájezdům. Pomoci také může odborník přímo v pojišťovně (a to samozřejmě i online formou, cesta na pobočku určitě není nutností). Kromě srozumitelnosti nabídky jsou důležité i věci jako výše limitů plnění (60 %) nebo také předchozí zkušenosti s pojišťovnou (53 %). Klíčovou roli hraje i kvalita asistenčních služeb, která je podstatná hned po dvaapadesát procent dotázaných.



Čtěte také

marketing Otázky a odpovědi kolem pojištění schopnosti splácet a pojištění kybernetických rizik

marketing Pojišťovna VZP přináší klientům vylepšené pojištění Fénix

marketing Invalidita třetího stupně a dvojnásobné plnění, to je novinka pojištění FLEXI RISK

marketing Ke slovu se hlásí CUBIQ. Pojištění věcí, na nichž vám záleží, a to kompletně přes internet

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet