Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Pojištění jako vánoční dárek

Kooperativa se rozhodla v předvánočním čase zatraktivnit nabídku pojištění na internetu. Pojištění domácností nabízí se slevou 20 %, v případě roční frekvence platby 25 %. Zároveň si zájemce může vytisknout dárkový certifikát, který může věnovat jako vánoční dárek. Pojištění je tak možné uzavřít pro sebe nebo blízké. Platnost akce končí 24. 12. 2011.

On-line pojištění domácnosti nabízí Kooperativa již od roku 2009. „Za tu dobu si u nás on-line pojištění sjednalo několik tisíc klientů. Nabídku jsme se rozhodli ještě zatraktivnit možností věnovat pojištění jako vánoční dárek. Dárkový certifikát umožňuje i uvedení vzkazu od dárce pojištění,“ představila novinku Eva Hlaváčová, produktová manažerka pojišťovny Kooperativa.

Pojištění kryje veškerá rizika jako pojištění sjednané v kterékoli pobočce Kooperativy. Hlavními výhodami této nabídky jsou administrativní nenáročnost, rychlost sjednání a zvýhodněná cena.

Pojištění domácnosti se vztahuje na vybavení bytu a věcí osobní potřeby a zahrnuje všechna důležitá rizika – živelní události, odcizení i vandalismus. Součástí pojištění jsou i speciálním rizika jako je například dočasné přepětí v elektrorozvodné nebo komunikační síti. Důležité je i pojištění odpovědnosti – pro případ, že neopatrností vytopíte byt sousedů či Váš pes způsobí jakoukoliv škodu.



Čtěte také

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP

marketing Až 70 % lidí by bez příjmu nevydrželo ani 3 měsíce. Nejvíce ohroženi jsou mladí

marketing Kampaň „Někde tam jsou“ od Kooperativy

marketing Otázky a odpovědi kolem pojištění schopnosti splácet a pojištění kybernetických rizik

marketing Pojišťovna VZP přináší klientům vylepšené pojištění Fénix

marketing Invalidita třetího stupně a dvojnásobné plnění, to je novinka pojištění FLEXI RISK

marketing Ke slovu se hlásí CUBIQ. Pojištění věcí, na nichž vám záleží, a to kompletně přes internet

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima