Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

SPLATKOMAT.CZ – kampaň jara od UniCredit Bank

V pondělí  11. dubna 2011 odstartovala nová reklamní kampaň UniCredit Bank SPLÁTKOMAT zaměřená na Presto půjčku umožňující konsolidaci/refinancování stávajících úvěrů. Základním heslem jarní kampaně je: „splácím méně, získám více“.

„Presto půjčka umožňuje převedení jedné půjčky nebo sloučení několika půjček, kreditních karet a kontokorentů u jiných bank a finančních institucí do jedné výhodné půjčky, což klientovi přinese výraznou úsporu finančních prostředků. Kreativní ztvárnění našeho televizního spotu se snaží upozornit právě na tuto klíčovou výhodu nového produktu,“ upřesňuje Jan Chvojka, ředitel úseku Identity & Communications UniCredit Bank.

Největší jarní kampaň od UniCredit Bank SPLÁTKOMAT se objevuje v televizi, v tiskové inzerci, na internetu a v outdoorové reklamně. „Televizní spot natočil režisér Steen AGRO, který pro nás již natočil úspěšný spot pro IMAGE kampaň a Převratnou hypotéku, ve spotu se objevuje Šimona Caban, který v roli konferenciéra představuje náš nový produkt,“ dodává Jan Chvojka.

Součástí kampaně jsou rovněž nové letáky a plakáty. Kampaň je dále zviditelněna prostřednictvím plazmových obrazovek na pobočkách banky a na obrazovkách bankomatů.

Další informace:

SPLATKOMAT.CZ – pro všechny držitele půjček, kontokorentů a kreditních karet



Čtěte také

marketing Fio banka tlačí dolů úroky u hypotečních úvěrů

marketing Provident naplnil podmínky pro zisk licence České národní banky

marketing Nebankovních půjček se nemusíte bát. Ne všechny jsou předražené a podezřelé

marketing Čtyřtisícový bonus k půjčce HYPOsplátka od RSTS

marketing Zonky přinášejí nové verze televizní reklamy, kde lidé představují své konkrétní zkušenosti

marketing Poptávka kolem konsolidace dluhů narůstá, v Čechách se běžně dávají dohromady půjčky od celé rodiny

marketing Půjčka před Vánoci: Jak si půjčit chytře?

marketing Největší obavy, které mají Češi kolem půjček