Rubriky




Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.

Spojení rozhlasu a soutěže pro zákazníky na leasingovém trhu funguje

Auto

Během osmi podzimních týdnů zákazníci, kteří uzavřou leasingovou či úvěrovou smlouvu s ČSOB Leasing, mají neopakovatelnou možnost vyhrát celkem 8 nových osobních automobilů. Soutěž je propagována rozhlasem (rádiem) a podpořená internetovou interaktivitou (včetně populární flashové hry). Pravděpodobnost výhry je vysoká. Např. v prvním kole soutěže dosáhla pravděpodobnost poměru 1: 508!

Na leasingovém trhu neobvyklá soutěž pro zákazníky ČSOB Leasing: Trefa do černého vstoupila do své druhé poloviny. ČSOB Leasing eviduje v jejím průběhu rekordní počet nově uzavřených smluv o financování, který už překročil sumu 2100. Soutěž má již 4 spokojené vítěze, kteří získali nový vůz Hyundai i20, další čtyři potenciální vítězové jsou stále ve hře, tentokrát o nová vozidla KIA. Slavnostní předání výher proběhlo dne 23. listopadu v autosalónu Autocentrum Háša za přítomnosti vedení ČSOB Leasing. Soutěž pokračuje dále, až do 9. 12. 2011, a to ve spolupráci s rádiem Impuls.

Soutěže o vozidla se mohou zúčastnit všichni zákazníci, kteří v období od 1. října do 8. prosince 2011 uzavřou s ČSOB Leasing, a.s. smlouvu na financování v produktu finanční leasing a/nebo úvěr, a to ve všech komoditách, které ČSOB Leasing financuje. Soutěžící musí pro zařazení do soutěže správně zodpovědět soutěžní otázku, kterou naleznou na webu ČSOB Leasing (www.trefadocerneho.cz nebo www.csobleasing.cz), a/nebo ve vysílání rádia Impuls. Z došlých odpovědí bude vždy na konci týdne, za účastni notáře, vyhlášen výherce automobilu.

Share

Čtěte také

marketing Zastropování RPSN lichvu neomezí. Naopak, mohlo by víc uškodit

marketing Známý herec Zdeněk Srstka propůjčil svou tvář projektu finanční poradny

marketing ČSOB od března nabídne zvýhodněné firemní úvěry s příspěvkem od EIB

marketing Ohlídejte si minimální mzdu pokud chcete v 2013 daňový bonus

marketing Sberbank zlevnila spotřebitelské úvěry