Rubriky




Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.

Spojení rozhlasu a soutěže pro zákazníky na leasingovém trhu funguje

Auto

Během osmi podzimních týdnů zákazníci, kteří uzavřou leasingovou či úvěrovou smlouvu s ČSOB Leasing, mají neopakovatelnou možnost vyhrát celkem 8 nových osobních automobilů. Soutěž je propagována rozhlasem (rádiem) a podpořená internetovou interaktivitou (včetně populární flashové hry). Pravděpodobnost výhry je vysoká. Např. v prvním kole soutěže dosáhla pravděpodobnost poměru 1: 508!

Na leasingovém trhu neobvyklá soutěž pro zákazníky ČSOB Leasing: Trefa do černého vstoupila do své druhé poloviny. ČSOB Leasing eviduje v jejím průběhu rekordní počet nově uzavřených smluv o financování, který už překročil sumu 2100. Soutěž má již 4 spokojené vítěze, kteří získali nový vůz Hyundai i20, další čtyři potenciální vítězové jsou stále ve hře, tentokrát o nová vozidla KIA. Slavnostní předání výher proběhlo dne 23. listopadu v autosalónu Autocentrum Háša za přítomnosti vedení ČSOB Leasing. Soutěž pokračuje dále, až do 9. 12. 2011, a to ve spolupráci s rádiem Impuls.

Soutěže o vozidla se mohou zúčastnit všichni zákazníci, kteří v období od 1. října do 8. prosince 2011 uzavřou s ČSOB Leasing, a.s. smlouvu na financování v produktu finanční leasing a/nebo úvěr, a to ve všech komoditách, které ČSOB Leasing financuje. Soutěžící musí pro zařazení do soutěže správně zodpovědět soutěžní otázku, kterou naleznou na webu ČSOB Leasing (www.trefadocerneho.cz nebo www.csobleasing.cz), a/nebo ve vysílání rádia Impuls. Z došlých odpovědí bude vždy na konci týdne, za účastni notáře, vyhlášen výherce automobilu.

Share

Čtěte také

marketing Konec manželství v Čechách?

marketing Zastropování RPSN lichvu neomezí. Naopak, mohlo by víc uškodit

marketing Známý herec Zdeněk Srstka propůjčil svou tvář projektu finanční poradny

marketing ČSOB od března nabídne zvýhodněné firemní úvěry s příspěvkem od EIB

marketing Ohlídejte si minimální mzdu pokud chcete v 2013 daňový bonus