Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Staňte se spokojeným rentiérem s Pioneer Investments

Ze složitosti důchodové reformy a rizik s ní spojených vede překvapivě jednoduchá cesta. Je třeba spořit a investovat více, než požadují jednotlivé pilíře penzijního systému. Alternativní řešení nabízí skupina Pioneer Investments v podobě produktu Rentier Invest. K založení tohoto programu životního cyklu aktuálně vybízí veřejnost prostřednictvím marketingové kampaně, která využívá především outdoorových ploch v hlavním městě a PR komunikace. Aktivně skupina oslovuje a podporuje také své distributory.
Od května může veřejnost na hlavních silničních tazích v Praze vídat billboardy s vizuálem spokojeného penzisty. „V kampani jsme vsadili na vtip, avšak se silným základem – a tím je opečovávaný penzista. Pioneer Investments tak chce vyjádřit, co si přeje určitě každý z nás: zachovat si svou životní úroveň i v důchodovém věku a penzi si skutečně užít. Program životního cyklu se pro zajištění solidního životního standardu ve stáří může stát důležitým pilířem,“ doplňuje Dana Řezníková.

Kreativní stránku kampaně ztvárnila agentura AG Geronimo, která se skupinou  Pioneer Investments spolupracuje již několik let. PR komunikaci zajišťuje agentura Stance Communications.

„Nedílnou součástí kampaně je samozřejmě také B2B komunikace směrem k distributorům. Pro ně je připraven komplexní edukativní mix v podobě školení, vzdělávací brožury a videoprůvodce penzijní reformou v ČR. Cílem je přehledně a srozumitelně distributorům vysvětlit fungování aktuálního penzijního systému a především usnadnit jim práci s  klienty při sestavování individuálního penzijního plánu,“ vysvětluje Dana Řezníková, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments ČR a SR.



Čtěte také

marketing Každý pátý Čech nemá ušetřené peníze na nečekané vydání

marketing Wüstenrot prodloužil platnost výhodné nabídky týkající se spořicích účtů

marketing Každý měsíc možnost vložit nových až 300 000 Kč na 2 % p. a. na 6 měsíců

marketing Klienti RSTS mohou mít ke stavebnímu spoření až čtyři tisíce jako bonus

marketing Češi nedělají rozdíl mezi spořením a investováním, jak ukázal nejnovější průzkum

marketing Creditas opět zvýhodňuje své spořicí účty, úrok dosáhne až na 1,1 % ročně

marketing Wüstenrot zvýhodňuje od 20. srpna své termínované vklady

marketing Češi si největší podíl finančních prostředků ukládají na spořicí účty