Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Pozor na „skryté“ nástrahy při získání hypotéky?

Získání hypotéky je poměrně složitý proces. O hypotéku většinou lidé žádají jednou za život a předem je dobré vědět, čemu se vyhnout, aby byla schválena. Často totiž jen finanční bonita pro získání hypotéky nestačí.

Wüstenrot přichází s nabídkou hypoték bez poplatku

Wüstenrot hypoteční banka připravila novou nabídku úvěrů, a to nikoliv pouze na bydlení. Až do konce roku mohou klienti získat vybrané hypotéky i bez poplatků navíc (poskytnutí úvěru, zpracování žádosti o něj atd.). Hypotéka Refin s sebou také přináší v balíčku ocenění bytu či domu za velmi nízkou cenu. Nabídka je platná mezi 23. říjnem a 31. […]

Vlastní bydlení je pro mladé příliš nákladné, tento názor sdílí většina Čechů

Mladí lidé často neopouští rodné hnízdo ani poté, kdy mají vlastní finanční příjem ze zaměstnání či podnikání. Jak ukazuje průzkum Raiffeisen stavební spořitelny (RSTS), podle 87 procent dotázaných jsou na vině hlavně ekonomické důvody. Na druhou stranu, 93 procent respondentů považuje za přirozené a nutné, aby se za podobných podmínek podíleli potomci na nákladech domácnosti.

Budete refinancovat hypotéku? Může se výrazně změnit splátka, vše si dobře promyslete

Úroková sazba hypoték vzrostla nejvíce v případech, kde hodnota takzvaného LTV (loan-to-value), tedy poměr velikosti úvěru a hodnoty zastavené nemovitosti, přesáhl osmdesátiprocentní hranici. Důvodem je změna doporučení ze strany České národní banky (ČNB).

Hypotéka pro živnostníky od MONETA Money Bank přináší nové možnosti

Delší lhůta splatnosti, flexibilní schvalování úvěru a další bonusy. Nová Živnostenská hypotéka v podání MONETA Money Bank vychází vstříc všem firmám i živnostníkům, umožní jim pořídit nemovitost pro bydlení i podnikání, na níž by v jiném případě musel být sjednán méně výhodný komerční úvěr.

Novou tváří reklamní kampaně Hypoteční banky je Jezevčík Eda

Hypoteční banka, spouští novou reklamní kampaň nazvanou „Zkraťte si cestu domů“. Oproti předešlým kampaním však nebude mít sezónní ani produktový charakter, ale v různých variantách bude přítomna v médiích po celý letošní rok.

Až 94 % Čechů by dalo přednost bydlení ve vlastním bytě nebo domě

Průzkum, který si dala udělat Wüstenrot hypoteční banka u lidí ve věku mezi 18 a 50 lety, ukázal, že bydlení ve vlastním preferuje celých 94 % dotázaných. Proto nepřekvapí, že zájem o hypoteční úvěry na bydlení v letošním roce opět výrazně vzrostl.

Společenství vlastníků jednotek se novely nedočkala – začínají upravovat stanovy

Marně čekala většina společenství vlastníků jednotek na to, zda se novela nového občanského zákoníku dotkne i jejich problematiky. Nyní je již více než jasné, že jich se žádné změny vyplývající z novely týkat nebudou, proto se pomalu pouští do práce na nových stanovách. Některá SVJ musí nejpozději do roka změnit název, a aby nemusela platit […]