Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Tesco Mobile odměňuje své klienty

Až do konce kalendářního roku 2014 budou zákazníci moci využít akce druhého největšího virtuálního operátora Tesco Mobile a koupit si SIM s limitovanou nabídkou, která držitelům karty Tesco Clubcard umožňuje volání a SMS v rámci sítě Tesco Mobile zcela zdarma a díky dvojnásobnému kreditu pak volají do ostatních sítí jen za 1,25Kč/min a 0,75Kč/SMS.

Tato nabídka totiž bude od ledna 2015 platná už jen pro stávající držitele jeho předplacených karet.

Díky bezkonkurenční nabídce volání a posílání SMS se stal Tesco Mobile nejprogresivnějším virtuálem, když se mu v rekordním čase podařilo zdvojnásobit počet aktivních zákazníků a stát se tak dvojkou na českém trhu. Původní limitovanou akční nabídku se nyní rozhodl zachovat i nadále, a to pro ty, kteří si pořídí předplacenou kartu Tesco Mobile do konce letošního roku.

„Extra výhodnou nabídku, kterou jsme zpočátku zamýšleli jako časově omezenou, jsme se rozhodli pro naše zákazníky zachovat jakožto odměnu za důvěru, kterou nám projevují. Proto i příští rok budou moct volat a SMSkovat za jedny z nejnižších cen na trhu. Zároveň bychom ale dali rádi šanci i ostatním, kteří zvažují změnu či hledají možnost výhodného volání a významnou úsporu v rodinných rozpočtech,“ uvádí Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile k tomu, co vedlo k vytvoření pomyslného věrnostního klubu.

Jaké novinky tedy Tesco Mobile chystá v příštím roce? „Ještě více se zaměříme na hodnotu, kterou svým zákazníkům nabízíme. Chceme zůstat jedním z nejvýhodnějších virtuálů na trhu, ale současně začneme oslovovat i zákazníky s vyšší útratou, kteří ocení například originální datové portfolio,“ naznačuje Lada Franková a Michal Matějičný, finanční manažer Tesco Mobile, potvrzuje, že největší prioritou operátora i nadále zůstává zaměření na loajalitu: „Těm, kteří nás podpořili při rozjezdu a pomohli úspěchu celého projektu, necháváme v platnosti jako poděkování současné podmínky. A pro ty, kteří si naši SIM kartu koupí nově, plánujeme výraznou investici do unikátního loajalitního programu. Myslím, že už teď se naši zákazníci mají na co těšit.“



Čtěte také

marketing Nejčastější důvody, kvůli nimž se Češi nezdravě zadlužují

marketing Až o pět let dříve do penze bez větších ztrát aneb předdůchod

marketing Tři dotazy aneb jak uspořit na vytápění a současně být v teple

marketing Daňové přiznání musejí podávat i nekteří zaměstnanci

marketing Co se změní v odvodech a daních v roce 2019

marketing Vlastní by či sázka na družstvo? Jaké jsou klady a zápory obou možností?

marketing MONETA Money Bank přináší pojízdný bankomat, jenž je světovou raritou

marketing Díky chytrému platebnímu terminálu budou mít neziskové organizace jednodušší správu veřejných sbírek