Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Wüstenrot Spořicí účet: úroková sazba 1,2 procenta až do poloviny letních prázdnin

Společnost Wüstenrot přichystala pro nynější i budoucí majitele spořicího účtu zajímavou nabídku. Od letošního dubna mohou klienti získat na každý nový vklad úrok 1,2 %, akce je k dispozici až do konce července. Nejvyšší dosavadní možné zhodnocení Wüstenrot spořicího účtu se tak navyšuje o sto procent.

Založení i vedení účtu je zcela bezplatné

Wüstenrot spořicí účet přináší základní úrokovou sazbu 0,2 % ročně. Klienti mohou ale získat i věrnostní bonus, a to až do výše 0,4 procenta ročně – stačí jen dohodnout fixaci vložených financí na tři až dvanáct měsíců. Pokud jde o sumu v rozmezí 30 tisíc a 1,5 milionu korun, je možné zhodnocení vkladu až 0,6 % za rok. Až do závěru července může každý klient navíc dosáhnout na extra úrokový bonus ve výši 0,6 %. Celková sazba 1,2 procenta se pak týká každého vkladu, jenž pošle klient na spořicí účet po prvním dubnu letošního roku. Noví klienti musí pak musí udělat jediné – účet si založit a poslat na něj úspory. Zvýhodněná sazba platí až do 31. července 2018.

Akční úrok 0,6 % je na spořicí účet připisován měsíčně, podobně jako základní úrok. Počet fixací v délce trvání 3 až 12 měsíců pak není u Wüstenrot nijak omezen, minimální výše fixace činí deset tisíc korun. Fixaci je pak možné kdykoliv zrušit, a to zcela bez pokuty. Založení a vedení spořicího účtu společnosti Wüstenrot je bezplatné, založení běžného účtu pak není nutnou podmínkou.



Čtěte také

marketing Češi nedělají rozdíl mezi spořením a investováním, jak ukázal nejnovější průzkum

marketing Creditas opět zvýhodňuje své spořicí účty, úrok dosáhne až na 1,1 % ročně

marketing Wüstenrot zvýhodňuje od 20. srpna své termínované vklady

marketing Češi si největší podíl finančních prostředků ukládají na spořicí účty

marketing ČSOB Penzijní společnost se během června zaměří na naše nejmenší

marketing Wüstenrot se rozhodl zvýhodnit své stavební spoření

marketing Více než třetina Čechů disponuje úsporami nižšími než deset tisíc korun

marketing Když rostou mzdy, je jistě zcela namístě daňově výhodné penzijní spoření