Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zásnubní prsten jako skvělá investice

Barevné kameny a zásnubní prsteny, to je zejména pro mladší generaci skutečně atraktivní záležitost. Jak uvádí britská analytická firma Kantal Retail, obliba je způsobena i tím, že jde o vybočení ze stereotypů.

V neposlední řadě jde také o dobrou investici, protože drahý kámen v kombinaci se zlatem je také poměrně nákladný a neztrácí svou hodnotu ani v dobách války nebo ekonomické nestability. Ačkoliv je tento trend sledován hlavně v západních zemích, možná už brzy dorazí i k nám.

K diamantům se přidávají i barevné drahokamy

Klasické zásnubní diamantové prsteny jsou stále hodně oblíbené, ale barevné kameny v kombinaci s originálním zpracováním zaznamenaly výrazný vzrůst popularity. „V západních zemích se zásnubní prsteny s barevnými drahokamy opravdu stávají hitem. U českých zákazníků zatím zůstávají preference stejné, středem zájmu je zásnubní prsten v kombinaci s bílým zlatem a bílým diamantem. Předpokládám, že tento trend dorazí i k nám. Rozumím tomu, že mladí lidé se chtějí vyčlenit oproti většině a vlastnit něco odlišného, něco osobitého. A právě to umožňují barevné kameny, protože nabízejí opravdu velmi širokou škálu možností,“ uvádí Alojz Ryšavý, klenotník a majitel ALO diamonds.

Safírový zásnubní prsten věnoval své ženě i Napoleon Bonaparte

Šperky mají v evropské historii nezastupitelnou úlohu. Zásnubní prsten s bílým diamantem a modrým safírem věnoval své nastávající i Napoleon Bonaparte, originál se před čtyřmi lety vydražil za milion dolarů. „Jedním z hlavních důvodů, proč se zásnubní prsteny s barevnými kameny těší oblibě, je velmi známý safírový zásnubní prsten princezny Diany, která jej obdržela od prince Charlese v roce 1981. Tentýž prsten zažil nebývalou mediální pozornost ještě jednou, když ho nedávno princ William daroval Kate Middletonové,“ dodává Alojz Ryšavý. Prsteny jsou investicí, která přečká vše – a je tedy maximálně bezpečná. Na rozdíl od investic do cenných papírů nebo měn nikdy neztratí sto procent hodnoty.



Čtěte také

marketing FIO banka zaučuje nováčky v obchodování na burze

marketing Do programu ČSOB Premium se zapojilo na třicet tisíc klientů

marketing Klienti ČSOB mají k dispozici nový atraktivní fond

marketing Prodal se investiční šperk v hodnotě dvanácti milionů korun, jde o diamantový prsten

marketing ČSOB představuje v březnu jedno investiční životní pojištění a dva nové fondy

marketing Katolický fond plánuje další podfond, jeho předmětem budou nemovitosti

marketing ČSOB získala významné ocenění. Na domácí půdě zvítězily její podílové fondy

marketing ČSOB nabízí Private Banking a nejmajetnějším Wealth Office