Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

Dovolená v rodinném kruhu v Alpách, letecký zájezd někam do Orientu. Sportovat doma nebo v cizině, to je pro mnoho lidí tradiční dovolená pro období mezi listopadem a březnem. Cestování je dnes už samozřejmostí pro mnohé, ale bohužel, na pojištění se stále ještě v některých případech zapomíná.

Sportování v zimě s sebou nese možná rizika

Jen dodržování bezpečnostních pravidel a nošení přileb někdy tak docela nestačí. V zimní sezoně 2016/2017 se pouze v České republice zranilo na lyžích více než čtyři tisíce a na snowboardu skoro patnáct stovek lidí. Bez pojištění při sněhových radovánkách v ČR nebo v zahraničí se pak může i menší úraz významně prodražit. Zatímco ambulantní ošetření naražených zad vyjde na pět tisíc, fraktura ruky už může stát na sjezdovce skoro šestinásobek. Poškození kolenních vazů, které si vyžádá okamžitý zásah lékaře, vyjde na skoro 150 tisíc. Úrazy hlavy nebo páteře jsou pak ještě citelně dražší, běžná částka za léčebné výlohy se pohybuje i kolem půl milionu korun.

Balíček Zima od Slavia pojišťovny nabízí limit léčebných výloh až 10 milionů korun, dva miliony jsou pak limitem na pojištění odpovědnosti – neúmyslná srážka s dalším lyžařem, třeba zahraničním turistou. Lyžování pak není třeba připojišťovat jako rizikový sport, zimní balíček zahrnuje i asistenční služby nebo servis v zahraničí, pojištění nevyužité dovolené (třeba pokud nezasněží, jak mělo) nebo odcizení zavazadel. Pojistit se dají i náklady na veterinární léčbu pro čtyřnohého kamaráda, a to až do třicetitisícové hodnoty. Komplexní balíček od Slavie zahrnuje mimo jiné i pojištění domácnosti v krátkodobém horizontu, které přijde vhod všem, kteří na týden nebo dva odjedou z bytu. Pojistit se je možné samozřejmě i online.



Čtěte také

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho