
Nová podzimní kampaň ČSOB je zaměřena na investice a spoření. V televizi, inzerci a dalších médiích bude banka propagovat především zajištěné fondy spolu s výhodným spořením. Tváří kampaně je Nelly Kudrová, profesionální lezkyně a dlouhodobá klientka ČSOB. Hlavní sdělení kampaně je „Když mě někdo jistí, odvážím se mnohem výš“. Kampaň startuje 17. září.
Souběžně ČSOB spouští podporu aktuálního Plánu na penzi. Cílem je nejen informovat o novince – pojištění schopnosti spořit, ale zároveň připravit klienty na penzijní reformu a představit ČSOB jako experta na 2. pilíř penzijní reformy (důchodové spoření).
„Pomocí kampaně se snažíme oslovit i nové klienty bez zkušenosti s investováním. Chceme je například seznámit s možností investovat už od malých částek. Jedním z fondů, které v kampani propagujeme, je nový fond Optimum fund ČSOB Potravin a nápojů 1. S Nelly Kudrovou pokračujeme v konceptu bohatství našich klientů,“ říká Tomáš Brych, ředitel marketingové komunikace ČSOB.
Se zajištěnými fondy je možné bez obav dosáhnout na zajímavé zhodnocení. Stejnou částku jako je investice, lze navíc zhodnotit výhodnou sazbou na spořicím účtu. V průběhu kampaně tak mohou klienti získat bonusové úročení vkladu 2 % na rok.