Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Otevírací doba České spořitelny a lhůty platebního styku na konci roku

Česká spořitelna stanovila lhůty platebního styku na konci roku 2013, které určují nejzazší termíny podání transakcí, pokud mají být zpracovány a připsány na účet příjemce ještě letos.

O stránku novambank.cz je zájem

mBank chystá změnu loga, firemního designu a spuštění revolučního internetového bankovnictví sice až na únor 2014, ale zákazníci se s novinkami nového internetového bankovnictví mBank mohou seznamovat již od minulého týdne na stránce www.novambank.cz.

Česká spořitelna nabízí nový internetový osobní účet zdarma – iÚčet

Česká spořitelna nabízí od 4. listopadu 2013 nový iÚčet, internetový osobní účet. S iÚčtem získají klienti zdarma základní balíček služeb, který obsahuje internetové, mobilní a telefonní bankovnictví SERVIS 24, bezkontaktní platební kartu VISA Classic, všechny příchozí i odchozí platby, měsíční výpis a slevový program Partner.

ČSOB má podle Financial Times nejlepší privátní bankovnictví v České republice

Ve středu 30. října 2013 proběhlo v Ženevě slavnostní předávání cen v soutěži Financial Times Group Private Banking Awards 2013, na kterém si zástupci ČSOB Private Banking převzali ocenění pro nejlepší privátní banku v České republice.

Dobrá banka musí inovovat, v opačném případě dává prostor nebankovním společnostem

Dobrá banka se neobejde bez přiměřených inovací. Vyplývá to z poznatků globální iniciativy The Good Bank, jejíž ideje nacházejí odezvu také v Česku.

Česká spořitelna vyhrála již 28 sporů o poplatek za správu úvěru

Obvodní soud pro Prahu 4 rozhodl v kauze o účtování poplatku za správu úvěru opět ve prospěch České spořitelny, a to celkem v 8 sporech – šlo o hromadně podávané žaloby spol. BSP Lawyer Partners.

Vklady – sazby – trendy

Ke konci srpna 2013 vzrostl celkový objem klientských
vkladů uložených v tuzemských bankách o 176,5 mld. Kč
(tj. O 5,7 %).

Česká spořitelna spouští nový marketingový koncept Rodina nás baví, její klienti mohou soutěžit o ceny za 600 000 Kč

Česká spořitelna spouští nový marketingový koncept Rodina nás baví, v rámci kterého bude cílit na rodiny s dětmi. Součástí kampaně je i velká soutěž o splněný rodinný sen v hodnotě 200 000 Kč a další zajímavé ceny. Klienti České spořitelny mohou v soutěži vyhrát ceny v celkové hodnotě téměř 600 000 Kč.