Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Poptávka po smlouvách pro děti jde pořád nahoru, meziročně o třetinu

Víc a víc rodičů aktivně přemýšlí nad finanční budoucností svých ratolestí. Za deset měsíců tohoto roku sjednali u Wüstenrot o třetinu větší počet „dětských“ smluv než v tomtéž období roku 2017. Wüstenrot nabízí pro klientelu do 24 let věku dvě možnosti – Kamarád a Kamarád+.

Klienti RSTS mohou mít ke stavebnímu spoření až čtyři tisíce jako bonus

Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) připravila akční nabídku na nově sjednané dohody týkající se stavebního spoření. Ten, kdo uzavře smlouvu ještě před 19. prosincem letošního roku a provede vklad v minimální výši dvaceti tisíc korun, získá od RSTS dvě tisícovky navíc a totožnou částku pak přispěje i stát.

Wüstenrot se rozhodl zvýhodnit své stavební spoření

Stavební spořitelna Wüstenrot připravila další nabídku stavebního spoření. Úroky 1,2 %, roční zhodnocení až ve výši 4,5 %, žádná náročná administrativa nebo věková hranice.

Tři pětiny Čechů se považují za domácí kutily

Češi se cítí jako kutilové, což platí takřka rovným dílem pro obě pohlaví. Kutilství je vlastně celonárodní hobby, a to bez ohledu na socioekonomické kategorie, jak ukazuje průzkum Raiffeisen stavební spořitelny.

Jak ideálně rozmnožit úspory a kdy odeslat finance na stavební spoření

Nejzajímavějším spořicím produktem na trhu je podle Čechů s velkým náskokem stavební spoření. Pokud však nechtějí střadatelé přijít o státní podporu, právě během listopadu a prosince mají nejvyšší čas, aby vložili na účet další prostředky.

Každý druhý Čech nechá pod stromečkem hotovost

Dát někomu k Vánocům obálku s finanční hotovostí plánuje letos 48 procent Čechů. Podle třetiny oslovených respondentů je to ideální dárek, pro další třetinu spíše jen alternativa klasického scénáře. Bankovky darují spíše muži, ženy si podle průzkumu finanční skupiny Wüstenrot dávají s výběrem jiného dárku větší práci.

Změňte bydlení, změňte život – aktuální kampaň z dílny Raiffeisen stavební spořitelny

Nová komunikační kampaň Raiffeisen stavební spořitelny (RSTS), která se objevuje na televizích Nova a Prima, začala 21. srpna. Její název „Změňte bydlení, změňte život“ hovoří jistě za vše, cílem je motivovat lidi ke změně jejich aktuálního bydlení.

Poptávka po stavebním spoření pro děti je oproti roku 2016 hned trojnásobná

Zájem rodičů, kteří chtějí svým dětem sjednat stavební spoření, je rok od roku vyšší. Navíc, v roce 2016 byla upravena v tomto ohledu i legislativa, která tak nyní umožní snadnější výpověď takzvaných dětských smluv. Počet uzavřených stavebních spoření Kamarád a Kamarád+ se u stavební spořitelny Wüstenrot ztrojnásobil, zvýhodněné „dětské“ smlouvy mohou platit až do čtyřiadvaceti
let věku střadatele. […]

1 z 4123...Poslední »