Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Co dělat, když dojde ke střetu se zvěří? Bude stačit povinné ručení?

Střety se zvěří na tuzemských komunikacích jsou koloritem podzimu, ale jak ukazuje i statistika, ve stejné nebo vyšší míře k nim dochází i během jarních měsíců. Hlavně během podvečera a noci zvířata přebíhají silnici, což je často stojí život a poškodí při tom i vozidlo, které je srazilo.

NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018

Potvrzení vysoké kvality od zákazníků i z řad odborné veřejnosti. Přesně o tom je titul Czech Superbrands, ocenění první třídy pro obchodní značky. Společnost NN obdržela podobné ocenění již potřetí v řadě, v roce 2018 jej podruhé získala NN Životní pojišťovna.

Video chat s lékařem je velkou novinkou z dílny Allianz pojišťovny

Asistenční služby Allianz pojišťovny se rozšiřují o další položku, od letošního roku je možné video chatovat s lékařem. Stačí jen sedět u počítače nebo mít v ruce mobil, klienti si budou moci pohovořit s lékařem skrze speciální webové rozhraní. Vizuální kontakt dodává na jistotě, video chat je navíc dostupný nonstop na stránkách www.medickaasistence.cz.

Třetina dětí začíná lyžovat v předškolním věku, bezpečnost na sjezdovce je ale podceňovaná

Sedm z deseti českých rodičů alespoň jednou za rok vyjede s dětmi na lyžování nebo snowboard, z nichž každý třetí jede nejméně čtyřikrát za zimu. Bezpečný provoz je však často podceňován, protože zatímco děti jezdí s helmou v devadesáti procentech případů, u rodičů je to jen polovina.

Nehoda a živnostník. Proč je klíčové pojištění odpovědnosti?

Být OSVČ je v mnoha věcech výhodou, živnostník si sám organizuje práci a nemá nad sebou nepříjemného šéfa. Na druhou stranu, jde o velkou zodpovědnost, kromě odvedené práce je živnostník zodpovědný i za případnou nehodu. Pokud nemá sjednanou pojistku odpovědnosti, způsobené škody musí uhradit ze své kapsy. Nehoda nebo pracovní pochybení může růst až do statisíců, […]

NN rozšířilo kampaň „Život se má žít“, informuje veřejnost o důležitosti vlastního spoření

Společnost NN začala prvního října s podzimní částí své marketingové kampaně „Život se má žít“. Kampaň na televizních obrazovkách bude probíhat ještě po celý listopad, online kampaň se snaží přesvědčit občany o tom, jak je důležité si vlastními silami spořit na důchod. Média a sociální sítě budou tuto kampaň uvádět až do poloviny prosince.

AXA pojišťovna přichází s novou komunikační kampaní

Pojišťovna AXA připravila komunikační kampaň, která potrvá příští dva měsíce, zaměřuje se zejména na povinné ručení a rizikové životní pojištění. Ústředním motivem kampaně jsou vizuály s „personifikovaným“ dodatkem o bonusech pojištění AXA v rámci jednotlivých českých regionů. S kampaní, jež využívá formáty OOH se setkáte jak v ČR, tak i v SR, skončí 30. listopadu 2017.

Allianz přichází s novinkou, srovná nákladovost životní pojistky

Doplněk, který řekne o nabídce pojištění mnohé – a bohužel dosud nemá na tuzemském trhu žádnou tradici. Životní pojištění Allianz ŽIVOT přináší pro nové klienty zajímavou službu, mohou si totiž srovnat počáteční poplatky s tím, co nabízí přímá konkurence této pojišťovny. Co je k tomu potřeba?

1 z 12123...10...Poslední »