Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

Další novinka na tuzemském pojišťovacím trhu, Pojišťovna České spořitelny nyní připravila možnost online sjednání životní pojistky, a to jako jedna z prvních v ČR. Není tak nutná návštěva kamenné pobočky nebo schůzka s pojišťovacím poradcem. Konkrétně jde o formu rizikového životního pojištění FLEXI RISK.

Pestrá nabídka různých balíčků pojištění online

Rizikové životní pojištění je tu pro ty, kdo hodlají mít život zcela ve svých rukou. K dispozici jsou různé předpřipravené možnosti, stačí jen zadat pár základních údajů (věk, výška, hmotnost a například i to, zda je budoucí pojištěnec kuřák nebo není) a balíček bude sestaven klientovi přesně na míru. Životní pojistka pak vyjde jeho kapsu na zhruba 500 až 1000 korun za měsíc. V nabídce je i možnost pojištění, které je zcela bez zkoumání zdravotního stavu. Online sjednání pojistky nezabere obvykle mnoho času, vlastně stačí jen pouhých deset minut!

A jaké jsou největší klady tohoto pojištění?

  • Rizikové pojištění bez investiční složky.
  • Rychlé sjednání a začátek platnosti pojistky hned na druhý den.
  • Systém účtenky – klient má o všem detailní přehled.
  • Proplacení u úrazů záhy po stanovení diagnózy.
  • Sleva 26 % na pojištění na zdravý životní styl.
  • Pro pojistné od 1 000 Kč měsíčně 10 % sleva.
  • Zdravotní posouzení pouze ke konkrétnímu riziku.
  • Vyšší limity bez prozkoumávání zdravotního stavu.


Čtěte také

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho