Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Poptávka po smlouvách pro děti jde pořád nahoru, meziročně o třetinu

Víc a víc rodičů aktivně přemýšlí nad finanční budoucností svých ratolestí. Za deset měsíců tohoto roku sjednali u Wüstenrot o třetinu větší počet „dětských“ smluv než v tomtéž období roku 2017. Wüstenrot nabízí pro klientelu do 24 let věku dvě možnosti – Kamarád a Kamarád+.
Bonusem je zde úroková sazba 1,2 % a také sjednání smlouvy o spoření zcela bez poplatků.

Možnost dohody naprosto zdarma je tu celoročně

Mezi roky 2016 a 2017 se zvýšila poptávka o tento typ smluv asi o čtrnáct procent. Teď je ale nárůst prakticky dvojnásobný, bereme však v potaz jen prvních deset měsíců roku. Dětské smlouvy jsou připraveny po celý rok, tudíž nejde o nějakou sezonní akci. Klienti přitom potřebují pro sjednání hypotéky nejméně deset, ale lépe dvacet procent z ceny pořizované nemovitosti. A spoření by tak mělo začít co možná nejdřív, ideálně takříkajíc od kolébky.

Zvýhodněné spoření až do 24 let

Wüstenrot připravilo zvýhodněné stavební spoření určené pro děti a mladé lidi až do 24 let věku. Možnosti jsou dvě – Kamarád + (cílová částka je 300 tisíc korun) nebo Kamarád (kde je cílová částka poloviční). Sjednání smlouvy je bezplatné, zájemci tak ušetří 3 000, resp. 1 500 korun (1 % z celkové cílové částky). Vklady jsou zhodnocovány úrokem ve výši 1,2 % ročně, a to bez dalších požadavků na klienta. Ve hře je i možnost státní podpory ve výši maximálně dvou tisíc korun ročně. Jak říká statistika, rodiče sjednávají podobné spoření nejčastěji v prvních dvou letech života dětí, stejně jako v období při nástupu do školních lavic. Měsícem číslo jedna je tu pak prosinec, kde bylo sjednáno na dvě pětiny smluv typu Kamarád.



Čtěte také

marketing Akce společnosti Wüstenrot týkající se půjček na bydlení trvá až do závěru léta

marketing Státní příspěvek je možné čerpat u většího počtu smluv, maximální limit jsou ale dva tisíce

marketing Stavební spoření pro děti a mladé, které nabízí roční výnos více než čtyři procenta

marketing Poptávka po stavebním spoření pro děti je oproti roku 2016 hned trojnásobná

marketing Stavební spoření Wüstenrot – lepší podmínky zejména pro mladé

marketing Kdy nejpozději odeslat vklady na stavební spořeni

marketing Už jen dva týdny zbývají na poslední vklady na účty stavebního spoření a penzijního spoření

marketing Wüstenrot snižuje úrokové sazby u Půjčky ProBydlení