Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Poptávka po smlouvách pro děti jde pořád nahoru, meziročně o třetinu

Víc a víc rodičů aktivně přemýšlí nad finanční budoucností svých ratolestí. Za deset měsíců tohoto roku sjednali u Wüstenrot o třetinu větší počet „dětských“ smluv než v tomtéž období roku 2017. Wüstenrot nabízí pro klientelu do 24 let věku dvě možnosti – Kamarád a Kamarád+.
Bonusem je zde úroková sazba 1,2 % a také sjednání smlouvy o spoření zcela bez poplatků.

Možnost dohody naprosto zdarma je tu celoročně

Mezi roky 2016 a 2017 se zvýšila poptávka o tento typ smluv asi o čtrnáct procent. Teď je ale nárůst prakticky dvojnásobný, bereme však v potaz jen prvních deset měsíců roku. Dětské smlouvy jsou připraveny po celý rok, tudíž nejde o nějakou sezonní akci. Klienti přitom potřebují pro sjednání hypotéky nejméně deset, ale lépe dvacet procent z ceny pořizované nemovitosti. A spoření by tak mělo začít co možná nejdřív, ideálně takříkajíc od kolébky.

Zvýhodněné spoření až do 24 let

Wüstenrot připravilo zvýhodněné stavební spoření určené pro děti a mladé lidi až do 24 let věku. Možnosti jsou dvě – Kamarád + (cílová částka je 300 tisíc korun) nebo Kamarád (kde je cílová částka poloviční). Sjednání smlouvy je bezplatné, zájemci tak ušetří 3 000, resp. 1 500 korun (1 % z celkové cílové částky). Vklady jsou zhodnocovány úrokem ve výši 1,2 % ročně, a to bez dalších požadavků na klienta. Ve hře je i možnost státní podpory ve výši maximálně dvou tisíc korun ročně. Jak říká statistika, rodiče sjednávají podobné spoření nejčastěji v prvních dvou letech života dětí, stejně jako v období při nástupu do školních lavic. Měsícem číslo jedna je tu pak prosinec, kde bylo sjednáno na dvě pětiny smluv typu Kamarád.



Čtěte také

marketing Stavební spoření pro děti a mladé, které nabízí roční výnos více než čtyři procenta

marketing Poptávka po stavebním spoření pro děti je oproti roku 2016 hned trojnásobná

marketing Stavební spoření Wüstenrot – lepší podmínky zejména pro mladé

marketing Kdy nejpozději odeslat vklady na stavební spořeni

marketing Už jen dva týdny zbývají na poslední vklady na účty stavebního spoření a penzijního spoření

marketing Wüstenrot snižuje úrokové sazby u Půjčky ProBydlení

marketing Stavební spořitelna Wüstenrot získala jubilejní ocenění v soutěži Zlatá koruna

marketing Hypoúvěr od Modré pyramidy nyní se sazbou 1,89 % p.a.