Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

E-shopy lákají na cashback, v květnu nabídnou vyšší provize

Pro nabídku svého sezónního a akčního zboží začínají online obchodníci více využívat cashback portály. Uvědomili si, že prodej s provizí je pro ně výhodný, a zároveň je to způsob, jak mohou odměňovat své zákazníky vyšší slevou.

Množství provedených online plateb odráží důvěru zákazníků v e-shop

Důvěra v bezpečnost platby je nejdůležitějším atributem rozhodujícím o způsobu platby, kterou si zákazník zvolí při placení v e-shopu. Druhou nejdůležitější proměnnou, podle které se zákazník rozhodne pro způsob platby, je rychlost. Až 63 % zákazníků zvolí raději jednodušší a rychlejší cestu a zaplatí dopředu online, pokud věří, že zboží bude skutečně doručeno.

Platby nové generace – MasterCard představuje PayPass Wallet Services

Společnost MasterCard Worldwide představila PayPass Wallet Services – nový celosvětový platební program pro banky, obchodníky a partnerské organizace, který díky bezpečným platbám jediným kliknutím myší, dotykem displeje tabletu nebo přiložením chytrého telefonu urychlí a usnadní zákazníkům nákupy v obchodech nebo na síti.

Téměř 65 % uživatelů utratí na internetu více než 5 000 Kč ročně, nejčastěji kupují oblečení, bílé elektro a dětské zboží

Přibližně pětina uživatelů na internetu utratí ročně více než 20 000 Kč za nákupy v e-shopech. Více než třetina uživatelů v loňském roce nakoupila oblečení, doplňky nebo obuv. Vyplývá to z výzkumu internetového srovnávače Heureka.cz a obchodního portálu Aukro.cz, kterého se zúčastnilo necelých 7 000 uživatelů.

Internetové porovnávače snižují ceny, některým firmám to překáží

Transparentní srovnávání produktů na internetu přestává být pro některé firmy výhodou a při spolupráci s porovnávači jsou obezřetnější. Porovnávací portály totiž poskytují dokonalý přehled o cenách jednotlivých výrobků či služeb. Tím nutí prodejce zlevňovat, z čehož profitují zákazníci. Podle odborníků se v tuzemsku přes některý z porovnávacích portálů realizují až dvě třetiny všech online obchodních […]

Nejběžnějším způsobem platby na internetu je stále dobírka, roste obliba osobního odběru

Nakupující na internetu stále nejčastěji platí dobírkou, v průběhu posledních tří let se populárními stávají také platba kartou, platba přímo v sídle společnosti či v kamenné pobočce nebo platba přes platební systémy. Ačkoli téměř 60 % nakupujících zaplatilo loni alespoň jednou bankovním převodem, jeho využití klesá.

Úspory.cz spustily porovnávání spořících účtů

Portál Úspory.cz nově nabízí porovnávání spořících účtů. Jako jeden z mála finančních porovnávačů umožňuje srovnání všech produktů na trhu, nikoliv pouze účtů partnerských bank.

„Našim uživatelům nabízíme nejširší nabídku na trhu. Zároveň nepodléháme trikům některých bank, které sice nabízejí spořící účty, ale ve skutečnosti jde o účty termínované.“ říká Arnošt Machytka, vedoucí oddělení Lead Generation společnosti Elephant […]

Česká spořitelna zaostřila na mobilní bankovnictví: spouští aplikaci pro iPhony vč. platby složenek a připravuje mobilní platby pro iPhony

Od 25. února 2012 budou moci klienti České spořitelny – majitelé iPhonů spravovat a kontrolovat své finance pomocí mobilu, navíc jako první v ČR mohou zaplatit i složenky. Stačí, když budou mít aktivovanou službu SERVIS 24 Internetbanking a zdarma si stáhnou aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka, dodanou spol. Cleverlance Enterprise Solution, prostřednictvím App Store.