Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Unikátní portál pro své klienty spustila Axa Assistance

Cestovatelé na novém portálu naleznou bezpečnostní varování, informace o výskytu nemocí a epidemií, doporučená očkování, podmínky pro udělení víza, umístění ambasád a spoustu dalších užitečných informací. Široké pokrytí zahrnuje velké množství zemí a kontakty na mezinárodní síť nemocnic.

Zboží, které nelze vrátit, přestože je koupeno přes internet

Pokud jste zakoupili zboží či službu prostřednictvím internetu, máte díky evropskému právu možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy a to bez udání důvodu. To platí i v jiných případech, kdy jste smlouvu uzavřeli takzvaně distančním způsobem – tedy třeba po telefonu, odpovědí na nabídku v katalogu, nebo mimo prostory obvyklé k podnikání.

Skoro každý Čech již nakoupil na internetu

Podle výsledků průzkumu MasterIndex1 používá internet téměř každý den 94 % respondentů, 93 % dotázaných má nějakou zkušenost s nákupy online. Téměř polovina lidí (40 %) přitom uvedla, že si produkty a služby zajišťuje přes internet velmi často.

ČSOB inovovala svoje webové stránky

ČSOB spustila nový web, který se kromě standardní produktové nabídky zaměřuje na komplexní řešení potřeb klientů. ČSOB je první českou bankou, která se na svou nabídku rozhodla podívat očima klientů. Díky spolupráci napříč celou skupinou poskytne zákazníkům nové informace a navrhne řešení jejich vybraných životních situací na jednom místě.

Platba kartou při online nákupech roste

Stále více zákazníků využívá při nákupu zboží či služeb na internetu k platbě online metody. Těm vévodí podobně jako v západní Evropě a USA platební karta, která se tak řadí mezi nejpoužívanější internetové platební metody vůbec.

SERVIS 24 představuje mobilní aplikace

Uživatelé SERVIS 24 Mobilní banky mohou nyní využívat řadu nových funkcí: přes aplikaci si nově zablokují a odblokují kartu nebo si mohou objednat kartu náhradní. Právě možnost zablokovat si platební kartu prostřednictvím mobilu podle zkušeností banky klienti poptávali nejvíce.

Pojištění lze sjednat až o polovinu levněji

Online srovnávání umožňuje lidem získat přehled o konkrétních nabídkách pojišťoven. Dnes je již zcela běžné sjednat si online rychle a jednoduše celou řadu pojištění, je tak možné výrazně ušetřit na pojistném nejen u pojištění automobilu. Na konkrétních příkladech z praxe, které uvidíte níže, je patrné, že lze ušetřit i více než 50 %.

Nová mobilní aplikace MŮJ STAV od České spořitelny zobrazí informace o produktech rychle, bezpečně a pohodlně

Od března si mohou klienti České spořitelny stáhnout a využívat novou mobilní aplikaci MŮJ STAV. Díky ní budou mít všechny své účty neustále pod kontrolou. Aplikace MŮJ STAV umožňuje pasivní zobrazení zůstatků všech spořitelních produktů rychle, jednoduše a bezpečně a doplňuje ryze transakční aplikaci SERVIS 24 Mobilní banka.