
Online banka Zuno, dává v nové kampani návod, jak si jednoduše a rychle splnit jedno novoroční předsevzetí. Garantuje výrazné snížení úrokové sazby při refinancování nevýhodné půjčky.
|
||||||
Náš tipNewsletterPřihlaste se k odběru zde. |
![]() Online banka Zuno, dává v nové kampani návod, jak si jednoduše a rychle splnit jedno novoroční předsevzetí. Garantuje výrazné snížení úrokové sazby při refinancování nevýhodné půjčky. Původní záměr zavést od nového roku takzvanou teritorialitu exekutorů se, podle informací předkladatele novely – hnutí Úsvit, odsouvá. Podkladem pro další kroky má být dopracovaná analýza Ministerstva spravedlnosti, kterou by tento resort měl předložit do prosince letošního roku. Podle analýz Bankovního a Nebankovního registru klientských informací došlo za roky 2012 a 2013 k meziročnímu nárůstu objemů spotřebních úvěrů o 15 %. Je navíc pravidlem, že předvánoční útraty jsou oproti nákupům v průběhu roku výrazně vyšší. Ne všichni však dokáží zhodnotit aktuální situaci a i přesto si na nakupování dárků pořizují úvěr. ![]() Kredito24 letos o Vánocích splní přání 10 šťastlivcům. Vánoce jsou obdobím, ke kterému snění patří. Přejeme si věci, které víme, ![]() Pro velký zájem prodlužuje Equa bank akci – Ke každé RePůjčce tablet Lenovo zdarma. Nabídka platí pro prvních 3 000 zájemců, kteří si podají žádost o refinancování spotřebitelského úvěru RePůjčkou do konce února 2015 a do 15. března 2015 načerpají minimálně 50 000 korun. ![]() Online banka Zuno pokračuje s nabídkou nejvýhodnější půjčky na trhu s úrokem od 6,9 %. Půjčka Plus garantuje flexibilitu při splácení a předčasné splacení s pojištěním zdarma. ![]() Česká spořitelna přichází s unikátní akční nabídkou v oblasti půjček: je to vůbec poprvé, kdy úvěr peníze zhodnotí. Za každou řádně zaplacenou splátku totiž banka klienta měsíčně odmění částkou 5 % z výše řádné měsíční splátky, kterou bude navíc úročit 5 % na speciálním spořicím účtu. Jakmile klient úvěr doplatí, celou částku dostane a může […] ![]() Společnost Cofidis navazuje na úspěšnou kampaň z první poloviny tohoto roku. Stejně jako v minulé kampani se Cofidis zaměří na budování znalosti a důvěryhodnosti značky. Navíc přibude komunikace produktové nabídky – a sice každoročního bonusu přímo na účet klienta. Kampaň poběží v TV a na internetu až do konce listopadu 2014. |
|||||
|
Copyright © 2025 Rodinné finance |
||||||