
Startuje nová marketingová kampaň mBank. Představí zákazníkům inovativní spořící produkt, mSpoření, který je svým mechanismem na českém trhu unikátní.
|
||||||
Náš tipNewsletterPřihlaste se k odběru zde. |
![]() Startuje nová marketingová kampaň mBank. Představí zákazníkům inovativní spořící produkt, mSpoření, který je svým mechanismem na českém trhu unikátní. ![]() Jak jsou na tom Češi, pokud jde o známé přísloví „Kdo šetří, má za tři“? V rámci Evropy rozhodně dobře, v růstu úspor jim totiž patří třetí místo za Velkou Británií a Lucemburskem. ![]() AKCENTA, spořitelní a úvěrní družstvo oznámila zvýšení úrokových sazeb u svých spořicích produktů v eurech. Zvýšení se týká dvou, tří, čtyř a pětiletých termínovaných vkladů a spořicích účtů v evropské měně. ![]() Více než tři čtvrtiny Čechů spoří a čtvrtina jich odkládá peníze stranou pravidelně. To je po Rakušanech a Francouzích nejvíce v Evropě. Téměř třetina všech dotazovaných Evropanů nespoří vůbec. Informace vyplynuly z mezinárodního šetření ING, které letos proběhlo již potřetí. ![]() Dvě třetiny Čechů se v loňském roce snažily omezit své výdaje. Z mezinárodního průzkumu ING Bank vyplývá, že téměř polovina Čechů šetřila na zábavě a volnočasových aktivitách (47 %), více než třetina pak na oblečení (38 %). ![]() Střadatelé ocenili mimořádné úročení spořicího účtu Sberbank, který je nejvýhodnějším na tuzemském trhu. Objem uložených prostředků loni stoupl o více než polovinu na 6,7 mld. Kč. Úrok na spořicích účtech Sberbank při vkladech do výše 150 tis. Kč představuje 1,63 % p.a. ![]() Z třetího mezinárodního průzkumu ING vyplynulo, že cíle 8 z 10 Evropanů, kteří si dali nějaké novoroční předsevzetí, se budou týkat financí. Mezi nejčastější patří snaha více šetřit, snižovat dluhy a lépe kontrolovat své výdaje. ![]() S počátkem října začala česko-slovenská agentura Sales House s.r.o. opět monitorovat výskyt akčních cen vybraných položek ve vzorovém spotřebním košíku. |
|||||
Copyright © 2025 Rodinné finance |