Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

mSpoření – Spořím, když platím (mBank)

Startuje nová marketingová kampaň mBank. Představí zákazníkům inovativní spořící produkt, mSpoření, který je svým mechanismem na českém trhu unikátní.

Více než čtvrtina Čechů dokázala v loňském roce zvýšit své úspory

Jak jsou na tom Češi, pokud jde o známé přísloví „Kdo šetří, má za tři“? V rámci Evropy rozhodně dobře, v růstu úspor jim totiž patří třetí místo za Velkou Británií a Lucemburskem.

AKCENTA zvýšila úrokové sazby v euro (až 4,1 % ročně)

AKCENTA, spořitelní a úvěrní družstvo oznámila zvýšení úrokových sazeb u svých spořicích produktů v eurech. Zvýšení se týká dvou, tří, čtyř a pětiletých termínovaných vkladů a spořicích účtů v evropské měně.

Češi patří mezi tři nejspořivější národy v Evropě

Více než tři čtvrtiny Čechů spoří a čtvrtina jich odkládá peníze stranou pravidelně. To je po Rakušanech a Francouzích nejvíce v Evropě. Téměř třetina všech dotazovaných Evropanů nespoří vůbec. Informace vyplynuly z mezinárodního šetření ING, které letos proběhlo již potřetí.

Na čem Evropané nejvíce loni šetřili? Zábava a oblečení

Dvě třetiny Čechů se v loňském roce snažily omezit své výdaje. Z mezinárodního průzkumu ING Bank vyplývá, že téměř polovina Čechů šetřila na zábavě a volnočasových aktivitách (47 %), více než třetina pak na oblečení (38 %).

U vkladů do 150 tisíc korun Sberbank nabízí aktuálně úrok 1,63 %

Střadatelé ocenili mimořádné úročení spořicího účtu Sberbank, který je nejvýhodnějším na tuzemském trhu. Objem uložených prostředků loni stoupl o více než polovinu na 6,7 mld. Kč. Úrok na spořicích účtech Sberbank při vkladech do výše 150 tis. Kč představuje 1,63 % p.a.

Nejčastějším finančním předsevzetím Čechů je snižování dluhu

Z třetího mezinárodního průzkumu ING vyplynulo, že cíle 8 z 10 Evropanů, kteří si dali nějaké novoroční předsevzetí, se budou týkat financí. Mezi nejčastější patří snaha více šetřit, snižovat dluhy a lépe kontrolovat své výdaje.

Začátek října pomalu rozjíždí promo ceny

S počátkem října začala česko-slovenská agentura Sales House s.r.o. opět monitorovat výskyt akčních cen vybraných položek ve vzorovém spotřebním košíku.