Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

MetLife podpoří ty, kteří žijí zdravě

MetLife pojišťovna přichází na trh s novým životním pojištěním FairLife přinášející výhody těm, kteří dbají na zdravý životní styl a jimž záleží na zdraví celé rodiny. Na podporu nového produktu připravila speciální internetovou aplikaci Věkomat, která hraje v marketingové komunikaci stěžejní roli.

AXA spustila úspěšnou kampaň na životní pojištění

AXA životní pojišťovna spustila na začátku října druhou vlnu kampaně na životní pojištění. Kromě televize bude kampaň probíhat také na vybraných portálech formou reklamních bannerů. Součástí kampaně jsou i tištěné inzeráty v novinách a časopisech, které vizuálně odkazují na televizní spot.

Slavia pojišťovna jako první představuje pojištění bezkrevní léčby

Slavia pojišťovna reaguje na vzrůstající poptávku po lékařských ošetřeních prostřednictvím bezkrevní medicíny a představuje širší veřejnosti unikátní produkt Bezkrevní léčba. Toto pojištění je určeno pro všechny, kteří se chtějí chránit před riziky plynoucími z podání krevní transfuze. Zastáncům bezkrevní medicíny umožní vyhnout se finančnímu zatížení, které je s touto léčbou v ČR spojeno.

Nové životní pojištění FairLife odměňuje zdravý životní styl

MetLife pojišťovna uvedla na trh nové investiční životní pojištění FairLife pro 1 dospělého a až 5 dětí. Je určené všem, ale odměňuje lidi se zdravým životním stylem a méně rizikovým povoláním. Je vysoce flexibilní.

Akce pro FLEXI životní pojištění

Pojišťovna České spořitelny vyplatí dvakrát víc klientovi, který se v důsledku úrazu stane plně invalidním. Speciální akce se týká každého, kdo si v období od 15. září 2014 do 30. listopadu 2014 sjedná FLEXI životní pojištění s rizikem invalidity III. stupně.

Kampaň na životní pojištění Můj život

V pondělí 15. září 2014 startuje Česká pojišťovna svou komunikační kampaň na podporu nového životního pojištění s názvem „Můj život“. Ta má především upozornit na hlavní benefity tohoto produktu, kterými jsou jeho flexibilita, srozumitelnost a jednoduchost.

Trampolíny a pády – nové trendy dětských úrazů

Pojišťovna České spořitelny registruje zvýšený počet dětských úrazů na trampolínách a při pádech z koně. V četnosti se tyto úrazy řadí hned za pády z kola a na in-line bruslích. Žebříčku úrazů stále dominují řezné rány a podvrtnuté kotníky. Podle statistik z předchozích let září patří mezi měsíce s nejvyšším počtem úrazů. Pouze během prvních […]

Nové životní pojištění pro děti od ČSOB Pojišťovny

ČSOB Pojišťovna vstupuje od 1. září 2014 na trh s novým životním pojištěním pro děti Fortík. Nový produkt obsahuje celou řadu rizik už v základním pojištění, umožňuje pojištění dospělých ve prospěch dítěte či investování bez poplatků.