Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Wüstenrot podporuje cestovní pojištění

Bigboard s nástavbou s motivem potápěče a chobotnice umístěný na ulici 5. května v Praze je součástí kampaně na podporu cestovního pojištění Wüstenrotu ProCesty. Pro reklamní kampaň, která potrvá do 17. srpna, zvolil Wüstenrot OOH a internet.

Před letošní letní sezonou nabídl Wüstenrot zajímavé novinky – pojištění zdarma pro děti a zvýšení limitu u léčebných výloh na 5 milionů korun v rámci balíčku Cestovatel 3, který je určen náročným cestovatelům. U online sjednávaného pojištění lze nyní připojistit i storno zájezdu.

Wustenrot

Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketing a PR finanční skupiny Wüstenrot, ke kampani říká: „V kampani navazujeme na hravý a vtipný styl naší ATL komunikace. Cestovní pojištění je jedním ze základních prvků našeho portfolia pojistných produktů a nabízíme jej od roku 2009. Velmi se nám osvědčilo zavedení sjednání cestovního pojištění přes internet před dvěma lety. V průběhu této doby počet uzavřených pojištění ProCesty vzrostl více než dvaapůlnásobně. Podíl pojištění uzavřených online se v letošním roce již blíží 40 %.



Čtěte také

marketing Pojištění odpovědnosti u nemovitostí: před čím vás ochrání

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz