Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Kampaň na životní pojištění Můj život

V pondělí 15. září 2014 startuje Česká pojišťovna svou komunikační kampaň na podporu nového životního pojištění s názvem „Můj život“. Ta má především upozornit na hlavní benefity tohoto produktu, kterými jsou jeho flexibilita, srozumitelnost a jednoduchost.

Podzimní kampaň České pojišťovny bude nasazena od poloviny září a komunikuje největší výhody životního pojištění „Můj život“. Motivem, který propojuje komunikaci napříč mediatypy, je dětská skládačka, složená do obrázku rodiny, a slogan, který vystihuje nejdůležitější atributy nového pojištění – „Můj život je fajn, poskládám si ho sám“.

Česká pojišťovna

Česká pojišťovna odstartuje komunikaci televizními spoty, v další části kampaně bude TV reklama doplněna o sponzoring vybraných pořadů a product placement v seriálu Ordinace v růžové zahradě 2. Během září budou na pobočkách ČP k vidění také zbrusu nové polepy výloh a plakáty. V říjnu se kampaň rozšíří o outdoorové reklamní plochy a podporu v tištěných médiích ve formě inzerce a advertoriálů. Kampaň sází rovněž na kinoreklamu.

V rámci online komunikace jsou zajímavými nástroji, vedle klasické displejové reklamy a videoreklamy také speciální microsite www.mujzivotjefajn.cz a mobilní aplikace s názvem Fungram (k dispozici v týdnu od 15. září).

Na microsite si mohou zájemci například spočítat, o kolik se sníží jejich příjem v důsledku dlouhodobé pracovní neschopnosti či invalidity. Aplikace Fungram je potom zábavnou hrou, při které se pobaví celá rodina.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP