Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Češi už cestovní pojištění nepodceňují, jsou stále zodpovědnější

Počet sjednaných cestovních pojištění výrazně roste, o čtvrtinu více oproti předchozím obdobím také přibylo pojistných událostí. Češi jsou o poznání zodpovědnější než před lety, nejčastěji se dnes pojišťují na cesty do Bulharska, Chorvatska a Itálie, ale také k sousedům na Slovensko nebo také do Řecka.

Ošetření v případě úrazu nebo nemoci může vyjít na vysokou částku

Cestovní pojištění se pro Čechy stalo už jasnou samozřejmostí, ať už cestují po Evropě nebo míří do exotičtějších destinací. Slavia pojišťovna zaznamenala zvýšený počet sjednaných smluv k cestovnímu pojištění oproti loňskému roku, a to o více než třicet procent. Zároveň vzrostl i počet nahlášených pojistných událostí, a to o 25 %. Češi ví, že zranění v zahraničí není levná záležitost, jsou proto mnohem důslednější.

Nejčastěji se cestovní pojištění sjednávalo v červenci, nejpopulárnější destinace pro letní dovolenou jsou tradičně Chorvatsko nebo Itálie, mnoho Čechů ale také jezdí na Slovensko. Koho láká exotika, vyrazí rád do Egypta, Turecka nebo Maroka, počet takových dovolených oproti roku 2016 také vzrostl.

A co trápí české občany v zahraničí nejčastěji? Problém nastává po delším pobytu na ostrém slunci, často jde také o různé infekce, záněty středouší, ale rovněž i střevní obtíže. Často jsou hlášené pojistné události i kvůli zlomeninám nebo tržným ranám, k těm dochází nejčastěji při cyklistice. Nejvíce podobných úrazů bylo hlášeno z Chorvatska, Rakouska a Itálie, ale také USA nebo Egypta. Češi také často hlásí menší zdravotní problémy, které dříve zůstávaly opomenuty.

Bohužel dochází i k vážným zraněním, klient pojišťovny Slavia si při autonehodě zlomil obratel a náklady na ošetření dosáhly skoro dvou milionů korun. Infarkt cestovatele na Srí Lance? Dvě stě tisíc korun. Zranění je velká komplikace, ještě větší problém je pak ale nevhodně zvolené cestovní pojištění. Klienti by měli zvážit rizika, která při dovolené mohou nastat a pojistku tomu patřičně přizpůsobit.



Čtěte také

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho