Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

Česká podnikatelská pojišťovna začala podzimní kampaň s cílem zvýšit prodej autopojištění. Mottem je trefné – „Auto dojelo, dovolená jede dál“. Nejdůležitější částí je nabídka připojištění asistenčních služeb pro motoristy, nazvaná „Autem Bez Starosti“. Díky němu řidiči dosáhnou vždy svého původního cíle.

Nehoda nebo jiné zdržení? Žádný problém

Nečekané situace si nevybírají, ČPP je však připravena. U asistenčních služeb si řidiči neváhají připlatit za nadstandardní rozsah, na což právě Autem bez starosti reaguje. Nynější nabídku připojištění Autem bez starostí lze vyřídit až do konce roku se slevou ve výši šesti stokorun. Jde o nejoblíbenější variantu asistenčních služeb, díky které se klient dočká odtahu auta až do 2500 kilometrů, vypůjčení náhradního vozu v ČR nebo cizině až na osm dnů, opravu poškozených pneu až do čtyřtisícového limitu za jeden kus a řadu dalších možností.

Hlavní pro kampaň bude televizní obrazovka, ČPP zacílí na kanály společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko, rozhlasové spoty se objeví na rádiích ČAS a EXPRES FM. Pozadu nebude ani tisk, Právo, MF Dnes a Lidové noviny – a ve výčtu nechybí ani časopisy Týden, Instinkt nebo Sedmička. Využívány budou i tramvaje a trolejbusy ve větších městech, nevyjímaje České Budějovice, Prahu, Liberec nebo Pardubice.



Čtěte také

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho

marketing Pozor na výluky z pojištění u sportů, pojišťovna neřeší automaticky vše

marketing Cestujícím, kteří ztratili zavazadlo, náleží vysoké odškodné