Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČS penzijní společnost nabízí sjednání spoření i přes internet

Česká spořitelna – penzijní společnost nyní klientům sjedná smlouvu k doplňkovému penzijnímu spoření i po internetu. Umožní to nová aplikace, díky které mohou klienti své smlouvy uzavírat nejen na počítači, ale i z mobilního telefonu nebo tabletu. Online mohou spoření sjednat i rodiče pro své děti.

Při uzavření doplňkového penzijního spoření pro děti navíc nyní klienti získají poukázku na libovolný nákup v e-shopu Mall.cz v hodnotě 500 Kč.

Klienti si mohou sjednat penzijní spoření jednoduše online, tedy nejen šetrně k přírodě, protože nemusí tisknout žádné dokumenty, ale především pohodlně a rychle,” vysvětluje Martin Kopejtko, místopředseda představenstva ČS penzijní společnosti, a dodává: “Smlouva se pak stává platnou od momentu zaplacení prvního příspěvku účastníka a obejde se bez vyměňování jakýchkoliv písemností mezi námi a klientem.”
 
Jako jediná penzijní společnost na českém trhu dává ČS penzijní společnost klientům možnost vybrat si způsob sjednání doplňkového penzijního spoření. Vedle sjednání online mají klienti možnost si návrh smlouvy i klasicky vytisknout, podepsat a zaslat do penzijní společnosti. Při online sjednávání doplňkového penzijního spoření budou klientům zachovány všechny výhody, jako je například unikátní služba Garance. Ta zajistí klientům při splnění podmínek dorovnání rozdílu na penzijním účtu, pokud je v době řádné výplaty prostředků hodnota majetku klienta na penzijním účtu nižší, než kolik na svůj penzijní účet celkem vložil on i jeho zaměstnavatel.

Nová aplikace je k dispozici na webových stránkách www.ceskapenzijni.cz/online. Klienti zde naleznou také podrobného průvodce, který je vyplňováním smlouvy provede, a zároveň odpovědi na nejčastější otázky.



Čtěte také

marketing Jaro přináší vyšší riziko ze strany živlů, což si žádá dobře pojištěnou domácnost

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí dvojnásobné plnění při onemocněních, kde je viníkem klíště

marketing NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018

marketing Fotografii tachometru pošle jednoduše přes aplikaci skoro polovina klientů Allianz

marketing Rizikové pojištění FLEXI RISK oslovilo už více než tisíc lidí, zejména pak řidiče z povolání

marketing Férové autopojištění Allianz operující s ujetými kilometry je oblíbené, využilo jej přes 120 tisíc řidičů

marketing Video chat s lékařem je velkou novinkou z dílny Allianz pojišťovny

marketing Úraz na sjezdovce se může prodražit, a to nejen účtenkou za lékařské výlohy