Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB Pojišťovna nabízí novinku – Pojištění internetových rizik

ČSOB Pojišťovna proto jako první v České republice uvádí na trh Pojištění internetových rizik. Od ledna je možné jej sjednat pro jednotlivce jen za 900 Kč nebo pro celou rodinu za 1 188 Kč ročně. Pojišťovna za klienty v případě potřeby například vyřídí reklamaci zboží, zaplatí vzniklou škodu, zajistí odstranění poškozujících informací nebo ponese náklady na soudní řízení.

Na internetu si můžeme objednat služby či zboží všeho druhu a z celého světa. Při platbě kreditní kartou však musíme sdělit její číslo, dobu platnosti i bezpečnostní kód. Pokaždé tím riskujeme, že někdo zneužije naše osobní údaje ke svému obohacení a nikdy nemáme stoprocentní jistotu, zda internetový prodejce dodá zaplacené zboží v řádném stavu a včas. 98 % Čechů e-shopy využívá. A většina z nich přiznává, že při tom cítí obavy.

„Pojištění internetových rizik bylo poprvé zavedeno ve Francii před necelými třemi roky. Odtud se úspěšně šíří do dalších západoevropských zemí. My přicházíme s jeho vylepšenou verzí jako první v celém regionu střední a východní Evropy. Mimo jiné se soustředíme hlavně na ochranu klientů při nákupech na internetu, jejich osobních dat či dat souvisejících s užíváním platebních karet. Věříme, že naši zákazníci tuto novinku ocení a že se jim postará o klidnější spaní,“ uvedl ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny Michael Neuwirth.

csob_internet

Rizika se však netýkají pouze finančních oblastí. Nikdy nevíme, kdo se dostane k našim emailům nebo sdělením a snímkům na facebooku a zda se my, nebo někdo nám blízký, nestane obětí kyberšikany. Pokud někdo neoprávněně použije například fotografie, ČSOB Pojišťovna pomůže zajistit stažení dat poškozeného, případně povede soudní spor.



Čtěte také

marketing Novinkou od Poštovní spořitelny jsou takzvané Poštovní fondy

marketing Truck půjčka díky ČSOB Leasing přináší dostupné pojištění a služby pro motoristy

marketing Třetina dětí začíná lyžovat v předškolním věku, bezpečnost na sjezdovce je ale podceňovaná

marketing Lyžařská sezona začíná: Češi znovu žehrají na pojistku

marketing Nehoda a živnostník. Proč je klíčové pojištění odpovědnosti?

marketing Asistenční služba Allianz si poradí i s možnými kybernetickými riziky

marketing Po roce má autopojištění Allianz podle ujetých kilometrů přes sto tisíc nových klientů

marketing Problémy s vozem na cestách? Pomůže asistenční služba