Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

ČSOB Pojišťovna nabízí novinku – Pojištění internetových rizik

ČSOB Pojišťovna proto jako první v České republice uvádí na trh Pojištění internetových rizik. Od ledna je možné jej sjednat pro jednotlivce jen za 900 Kč nebo pro celou rodinu za 1 188 Kč ročně. Pojišťovna za klienty v případě potřeby například vyřídí reklamaci zboží, zaplatí vzniklou škodu, zajistí odstranění poškozujících informací nebo ponese náklady na soudní řízení.

Na internetu si můžeme objednat služby či zboží všeho druhu a z celého světa. Při platbě kreditní kartou však musíme sdělit její číslo, dobu platnosti i bezpečnostní kód. Pokaždé tím riskujeme, že někdo zneužije naše osobní údaje ke svému obohacení a nikdy nemáme stoprocentní jistotu, zda internetový prodejce dodá zaplacené zboží v řádném stavu a včas. 98 % Čechů e-shopy využívá. A většina z nich přiznává, že při tom cítí obavy.

„Pojištění internetových rizik bylo poprvé zavedeno ve Francii před necelými třemi roky. Odtud se úspěšně šíří do dalších západoevropských zemí. My přicházíme s jeho vylepšenou verzí jako první v celém regionu střední a východní Evropy. Mimo jiné se soustředíme hlavně na ochranu klientů při nákupech na internetu, jejich osobních dat či dat souvisejících s užíváním platebních karet. Věříme, že naši zákazníci tuto novinku ocení a že se jim postará o klidnější spaní,“ uvedl ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny Michael Neuwirth.

csob_internet

Rizika se však netýkají pouze finančních oblastí. Nikdy nevíme, kdo se dostane k našim emailům nebo sdělením a snímkům na facebooku a zda se my, nebo někdo nám blízký, nestane obětí kyberšikany. Pokud někdo neoprávněně použije například fotografie, ČSOB Pojišťovna pomůže zajistit stažení dat poškozeného, případně povede soudní spor.



Čtěte také

marketing Jaro přináší vyšší riziko ze strany živlů, což si žádá dobře pojištěnou domácnost

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí dvojnásobné plnění při onemocněních, kde je viníkem klíště

marketing NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018

marketing Fotografii tachometru pošle jednoduše přes aplikaci skoro polovina klientů Allianz

marketing Rizikové pojištění FLEXI RISK oslovilo už více než tisíc lidí, zejména pak řidiče z povolání

marketing Férové autopojištění Allianz operující s ujetými kilometry je oblíbené, využilo jej přes 120 tisíc řidičů

marketing Video chat s lékařem je velkou novinkou z dílny Allianz pojišťovny

marketing Úraz na sjezdovce se může prodražit, a to nejen účtenkou za lékařské výlohy