Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

FLEXI je druhým nejlepším životním pojištěním roku

FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny obsadilo v soutěži Banka roku, již pořádá Fincentrum, v kategorii Životní pojištění roku 2014 druhou příčku. Ocenění uděluje porota složená z odborné veřejnosti. Cílem soutěže je upozornit na kvalitní
služby a produkty finančních institucí, které působí v České republice.

„FLEXI navázalo na úspěch z loňského roku a potvrdilo, že patří k nejkvalitnějším životním pojistkám na trhu,“ říká Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny. „Jako nejlepší už nemáte kam růst. Jako druzí ale máte co zlepšovat. Už teď připravujeme novinky, které ocení jak noví, tak stávající klienti.“

Organizátoři ocenění Fincentrum Banka ve spolupráci s BRANDWORTH Valuation Advisers letos poprvé sestavili žebříček nejhodnotnějších značek bank a pojišťoven na českém trhu.
Pojišťovna České spořitelny v něm obsadila skvělé druhé místo.

FLEXI životní pojištění od Pojišťovny České spořitelny je na trhu již 14 let, ale pravidelně prochází inovacemi, aby odpovídalo potřebám více než milionu klientů. Na jedné smlouvě pojistí až dva dospělé a pět dětí a nabízí jim bonus za věrnost a za bezeškodní průběh. Až na 30 dnů v roce klienty zdarma pojistí i na rizikové rekreační sporty. Během trvání pojištění mohou klienti snižovat a zvyšovat pojistné částky a upravovat rizika.

Cílem ocenění Fincentrum Banka roku 2014 je upozornit na zajímavé a kvalitní produkty a služby finančních institucí, které působí v České republice. Základním kritériem je zaměření nabídky na drobnou klientelu. Ocenění porota udělila celkem ve 14 kategoriích. V kategorii Životní pojištění roku 2014 se FLEXI utkalo s produkty 19 pojišťoven. O vítězích rozhodla odborná porota.



Čtěte také

marketing Jak si správně nastavit životní pojištění

marketing Bojíte se, že vám odejde pračka či myčka? Které z domácích spotřebičů se dle statistik prodejců vyplatí pojistit?

marketing Co dělat, když vám přírodní živly poškodí majetek?

marketing Zhodnocení penzijního připojištění od ČSOB Penzijní společnosti dosáhlo 0,7 procent

marketing Tři otázky a odpovědi k tématu poškození a krádeže mobilního telefonu Odpovídá: Viktor Houška z BNP Paribas Cardif Pojišťovny

marketing Pojištění internetových rizik k účtu ve Smartbankingu na rok zdarma od skupiny ČSOB

marketing Pojištění pro domácí mazlíčky PetExpert je možné nově sjednat i na portálu ePojisteni.cz

marketing Podzimní kampaň s Domex+ od ČPP