
GE Money Bank rozšířila od 12. září nabídku moderních platebních nástrojů o službu Mobito. Díky ní si klienti propojí mobilní telefon přímo se svým běžným účtem u GE Money Bank a to bez ohledu na typ přístroje. S Mobitem pak mohou bezpečně platit za zboží a služby u obchodníků, převádět si peníze mezi telefony nebo dobíjet kredit mobilu. Službu si mohou klienti GE Money Bank zřídit jednoduše přes Internet Banku. Založení i používání Mobita je navíc zcela zdarma.
„Po nedávném uvedení bezkontaktních debetních a kreditních karet s technologií PayPass představuje Mobito další zásadní inovaci služeb GE Money Bank v oblasti platebních technologií. Tentokrát jde o nástroj, který významně rozšiřuje funkci mobilního telefonu. Předností Mobita je nejen možnost jednoduchého placení za nákupy, ale také zcela nová funkce bezhotovostních převodů financí mezi mobily a jejich majiteli,“ říká David Šlechtický, projektový manažer alternativních distribučních kanálů GE Money Bank. „Představením služby Mobito pokračujeme v zavádění série moderních platebních nástrojů. Následovat budou bezkontaktní nálepky a mobilní platby s technologií NFC,“ dodává.
Službu Mobito poskytuje GE Money Bank ve spolupráci se společností MOPET CZ. Využít ji mohou klienti banky při placení za zboží a služby u obchodníků, kteří tuto platební metodu podporují, a jejichž síť se neustále rozšiřuje. Nejde jen o kamenné prodejny, ale také e-shopy. Zajímavou možnost představují platby druhé osobě převedením peněz z jednoho telefonu na jiný. Nechybí však ani funkce dobíjení kreditu mobilních telefonů.
Veškeré platby probíhají v reálném čase 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Bezpečnost transakcí je podpořena nutností zadávání PINu jak při přihlášení do služby, tak během jednotlivých plateb. Velkou výhodou Mobita je to, že funguje na všech typech telefonů – k iPhonům a mobilům s operačním systémem Android existuje speciální aplikace, u ostatních telefonů se služba ovládá pomocí zpráv na displeji.