Rubriky


Náš tip

Nabídka práce v bance
Vybírej z volných míst v oboru bankovnictví a finance na DobraPrace.cz




Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Jediným kliknutím nakoupíte a zároveň pomůžete

V České Republice se denně uskuteční více než 85 000 nákupů přes internet. Ročně tak Češi utratí v e-shopech neuvěřitelných 65 miliard korun. Ve světě jsou to mnohonásobně vyšší čísla a tam již před několika lety přišli na to, jak ty peníze využít na dobrou věc.

Přes weby jako goodshop.com, igive.com nebo giveasyoulive.com už lidé darovali stovky milionů. U nás mají nyní zákazníci možnost nakoupit přes štědrýnákup.cz – a pomáhat, jak nejpohodlněji to jde.

Jak to funguje?
Štědrý nákup je internetový portál, na němž najdou zákazníci všechny své oblíbené a prověřené e-shopy a slevové portály. Na nich nakupují jako obvykle, jen s tím zásadním rozdílem, že až 10 % ze zaplacené částky jde automaticky na účet zvolené nadace. Zákazník neplatí nic navíc. Peníze na dobročinné účely jdou přímo od prodejce. Před zahájením nákupu si zákazník pouze vybere charitativní projekt, který chce podpořit. Kde budou vybrané peníze pomáhat, záleží na volbě konkrétní dobročinné organizace. Ta může být stále stejná, nebo se s každým nákupem měnit. Kdyby šlo jen 5 % nákupů na internetu přes web štědrýnákup.cz, dostane se k těm, kteří se bez naší pomoci neobejdou, přes 120 milionů korun ročně. A to už stojí za pozornost.

stedrynakup

Následujme svět
Ve světě se dnes už jedná o dobře zavedený způsob nakupování. Přes americký portál goodshop.com se darovalo 11,5 milionu dolarů, což je v přepočtu neuvěřitelných 280 milionů korun. V USA funguje také igive.com, kde se zatím podařilo pro nadace a charitativní projekty získat 7 milionů dolarů – 170 milionů korun. Podobný projekt nalezneme i v Evropě. Na webu giveasyoulive.com darovali zákazníci svými nákupy 5,3 milionu liber, což představuje asi 195 milionů korun. A tyto částky neustále narůstají.
„Chtěl jsem vytvořit něco, co lidem umožní pomáhat a zároveň je nebude stát moc času. Tohle je jednoduché, efektivní a zákazníka nestojí dobrý skutek téměř žádný čas a hlavně žádné peníze. To je revoluční myšlenka s velkým potenciálem,“ vysvětlil zakladatel projektu Matyáš Trojan, proč se rozhodl vybudovat portál Štědrý nákup a dodal: „Z rodiny je mi blízké lékařské prostředí i charita. Vím, kolik utrpení je kolem nás i to, že spoustu z něj mohou darované peníze alespoň zmírnit.“

Prostřednictvím Štědrého nákupu mohou zákazníci zatím podporovat 26 neziskových organizací. Například Nadaci Jedličkova ústavu, Kapku naděje, Organizaci Debra, Fond ohrožených dětí, Děti na dlani, Krásu pomoci, Domov SueRyder, Pomocné tlapky, Nadační fond proti korupci, Pink Bubble, Rakovinu, věc veřejnou, Konto Bariéry, Charitu dětem, Ligu na ochranu zvířat, Divoké husy, Cestu domů a další.



Čtěte také

marketing Manželství a příjem z nájmu

marketing Kolik si lze přivydělat na úřadu práce?

marketing Chcete vydělat na pronájmu nemovitosti? Jen sečíst 12krát nájem nestačí. Co vše v rozpočtu zohlednit?

marketing Strašák výpovědi obchází. Pozor na ukončení pracovního poměru dohodou

marketing Nebojte se investovat. I s malými částkami dosáhnete zajímavého zhodnocení

marketing Jak ocenit nemovitost a další majetek v dědickém řízení

marketing Kupní smlouva na nemovitost: Co musí obsahovat a na co si dát největší pozor?

marketing Jak naučit děti přemýšlet o penězích? Čtyři otázky, které je třeba zodpovědět