Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Nadace České spořitelny věnovala za deset let svého působení téměř 150 mil. Kč na prospěšné aktivity

Nadace ČS věnovala za deset let svého působení přes 147 mil. Kč na veřejně prospěšné aktivity, v minulém roce podpořila celkem 33 projektů částkou téměř 15 mil. Kč. K dlouhodobým partnerům Nadace ČS patří Charita ČR, Život 90, Palata – Domov pro zrakově postižené, Nadační fond Klausových, SANANIM, Drop In, Podané ruce, Nadace VIA, Nadace Partnerství a Český svaz ochránců přírody.

Již několik let nadace také podporuje neziskové a charitativní organizace v regionech prostřednictvím projektů oblastních poboček České spořitelny. Jde o menší projekty, které v regionech jen těžko nalézají podporu a možnosti financování.

„Pomoc společnosti, ve které působíme, vnímáme jako určitý závazek, proto i v letošním roce počítáme s finanční podporou zhruba ve stejném objemu, jak tomu bylo v minulém roce,“ uvedla Klára Gajdušková, ředitelka úseku Firemní komunikace České spořitelny a předsedkyně správní rady Nadace ČS.

Klienti budou rozhodovat, kam poputují peníze banky
Svůj grantový program Česká spořitelna rozšíří pro zaměstnance i klienty. Zaměstnanci ČS nominovali v minulém roce 33 projektů. V rámci celofiremního hlasování pak 3054 zaměstnanců vybralo 10 vítězných projektů, které získaly celkem 300 tis. Kč. Grantový program bude však letos ještě štědřejší – ČS zvyšuje granty pro zaměstnance do výše
1 mil. Kč. Nově bude rovněž k dispozici grantový program i pro klienty, také v objemu 1 mil. Kč.

Dobrovolnictví – zaměstnanci ČS pomáhají
Počet účastníků programu Den pro charitu, v rámci něhož mohou zaměstnanci České spořitelny věnovat 2 pracovní dny v roce prospěšným projektům, pravidelně narůstá. Program běží od roku 2007 a loni se na něm podílelo rekordních 1805 dobrovolníků. Nejvíce se jich zapojilo v Praze, Středočeském a Moravskoslezském kraji. Největší počet hodin věnovali organizacím, které se zaměřují na děti a mládež, seniory, ekologii a záchranu zvířat.

Finanční vzdělávání zábavnou formou
Česká spořitelna rozšiřuje své portfolio projektů v oblasti finančního vzdělávání. Právě v těchto dnech proto uvedla na obrazovky České televize seriál „Aby dluhy nebolely“, který se zaměřuje na širokou veřejnost. Zábavný TV seriál, který finančně i odborně podpořila ČS, ukazuje cestu, jak si chytře půjčit a nepředlužit se.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing Dražší hypotéky uzavřené v posledních letech bude nyní možné velmi výhodně refinancovat. Zájemci ale mají čas jen do září

marketing Topná sezóna je tady. Analytici Kalkulátor.cz spočítali, kolik bude letos domácnosti stát

marketing Analýza: Co je výhodnější? Nemovitost si koupit, nebo pronajmout?

marketing Manželství a příjem z nájmu

marketing Kolik si lze přivydělat na úřadu práce?