Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018

Potvrzení vysoké kvality od zákazníků i z řad odborné veřejnosti. Přesně o tom je titul Czech Superbrands, ocenění první třídy pro obchodní značky. Společnost NN obdržela podobné ocenění již potřetí v řadě, v roce 2018 jej podruhé získala NN Životní pojišťovna.

Projekt má za sebou takřka čtvrtstoletí, původně se objevil ve Velké Británii

Titul Superbrands poukazuje na jedinečnou pozici značek na lokálních trzích. Jeho udělení je podmíněno úspěchem v několika kolech výběrového řízení, kde nezastupitelnou roli hraje spotřebitelský průzkum. Ten vlastně vybere semifinalisty a o tom, kdo titul nakonec získá, rozhodne odborná porota. V ní mají zastoupení experti z byznysu, komunikace, marketingu nebo médií. Superbrands se poprvé objevuje v roce 1994 ve Velké Británii, od té doby se rozšířil již do více než devadesáti různých zemí. Jde o nejznámější nezávislou globální autoritu v segmentu hodnocení obchodních značek.

Značka NN je přímým nástupcem holandské společnosti Nationale-Nederlanden, jež je na tuzemském trhu již od roku 1992. Společnost NN vyhrála na tuzemském trhu toto ocenění již třikrát za sebou, v minulém roce jej získala NN Penzijní společnost, v roce 2016 pak triumfovala – podobně jako letos – NN Životní pojišťovna.



Čtěte také

marketing Jaro přináší vyšší riziko ze strany živlů, což si žádá dobře pojištěnou domácnost

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí dvojnásobné plnění při onemocněních, kde je viníkem klíště

marketing Fotografii tachometru pošle jednoduše přes aplikaci skoro polovina klientů Allianz

marketing Rizikové pojištění FLEXI RISK oslovilo už více než tisíc lidí, zejména pak řidiče z povolání

marketing Férové autopojištění Allianz operující s ujetými kilometry je oblíbené, využilo jej přes 120 tisíc řidičů

marketing Video chat s lékařem je velkou novinkou z dílny Allianz pojišťovny

marketing Úraz na sjezdovce se může prodražit, a to nejen účtenkou za lékařské výlohy

marketing Díky dobře sjednanému pojištění odpovědnosti se dají ušetřit značné finanční prostředky