Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

OVB Allfinanz má 1,25 milionu klientů

Již více než 1,25 milionu lidí v České republice se svěřilo do péče finančních poradců OVB Allfinanz. Rekordní počet klientů a upevnění společnosti v pozici lídra českého trhu s sebou nese i dobrou zprávu o vývoji uvažování české populace. Lidé na své finanční zajištění a krytí životních rizik začínají myslet ve stále mladším věku.

Struktura jejich finančních produktů se navíc i díky vytrvalé péči poradců zlepšuje. Na obzoru ale stále zůstává hodně práce a nutné osvěty v oblasti penzí, životního pojištění a investic.

„Věří nám a spoléhá se na naše služby už přes 1,25 milionů klientů. Poradce totiž není jednorázovým prodejcem finančních produktů, je to člověk hledající správná řešení a nabízející kvalifikovanou pomoc po celý život,“ řekl Miroslav Řezník, generální ředitel společnosti OVB Allfinanz, která je největším poskytovatelem finančního poradenství v ČR.

Za uplynulých 22 let si společnost OVB Allfinanz soustavnou péčí o klienty vydobyla a upevnila pozici českého lídra trhu finančního poradenství a je také jedním z pilířů hospodaření celé mezinárodní skupiny OVB, jejíž historie sahá až do roku 1970 a v současnosti funguje ve 14 zemích Evropy. Česká společnost OVB Allfinanz dnes pomáhá s financemi milionu a čtvrt lidí a tento počet roste každým rokem.

V roce 1993, kdy společnost OVB Allfinanz začala na českém trhu působit, si od finančních poradců nechávali radit především starší lidé – průměrný věk nových klientů byl 52 let. Spolu s tím, jak česká společnost začala více přemýšlet o svých finančních možnostech a rizicích, začali i mladší lidé oceňovat pomoc finančních poradců a naslouchat jejich radám o nutnosti myslet na svou budoucnost. Dnešní průměrný věk nových klientů OVB Allfinanz je 34 let a má klesající tendenci.

„Stále více lidí začíná chápat, že na penzi a nenadálé životní situace je lepší a výhodnější myslet dříve, než je to nezbytně nutné. To svědčí o „finančním dospívání“ české populace,“ shrnul Miroslav Řezník trend z uplynulých let.

Vztah, který OVB Allfinanz buduje v průběhu dlouholeté spolupráce finančního poradce a klienta, umožňuje rozkrýt i další detaily ohledně toho, co lidé v různém věku v oblasti financí nejvíce řeší. Do 20 let hraje jasně prim stavební spoření (70 % požadavků) a druhé housle patří životnímu pojištění (17 %).
U zodpovědnějších dvacátníků již skoro polovina žádostí směřuje do oblasti životního pojištění (43 %), zatímco penzijní produkty využívá jen 12 %. Stejný hlavní předmět zájmu zůstává i mezi 30. a 40. rokem života a podíl penzí vzrůstá na 16 %. Stav se s narůstajícím věkem obrací jen pomalu. U padesátníků je podíl penzijních produktů poprvé na prvním místě před jednotlivými druhy pojištění. Teprve ve věkové kategorii nad 60 let již penze s blížícím se důchodem jasněji dominují se 30 % před stavebním spořením (23 %) a dalšími pojistnými a kapitálovými produkty.

„Především v oblasti penzí a investic před sebou stále máme ještě hodně práce. Ideální stav, kdy budou pracující lidé odkládat nebo smysluplně investovat část výdělku na stáří již od první výplaty je dnes ještě daleko. O další pozitivní změnu ve finanční prozíravosti české populace proto dál usilujeme při každodenním setkávání a rozhovorech s klienty,“ dodal Miroslav Řezník ředitel OVB Allfinanz.



Čtěte také

marketing Investice 2024? ..Možnosti a aktuální trendy

marketing S hypotékou je možná dobré si pospíšit ..

marketing Fio reaguje na změnu sazeb ČNB u hypotečních i splátkových úvěrů

marketing Dražší hypotéky uzavřené v posledních letech bude nyní možné velmi výhodně refinancovat. Zájemci ale mají čas jen do září

marketing Topná sezóna je tady. Analytici Kalkulátor.cz spočítali, kolik bude letos domácnosti stát

marketing Analýza: Co je výhodnější? Nemovitost si koupit, nebo pronajmout?

marketing Manželství a příjem z nájmu

marketing Kolik si lze přivydělat na úřadu práce?