Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Nejlepší investiční společností ve CEE je podle magazínu The European Investiční společnost České spořitelny

Porota odborného mezinárodního časopisu The European ocenila dlouhodobou vysokou kvalitu investičního procesu a správy aktiv Investiční společnosti České spořitelny a zvolila ji nejlepší investiční společností ve střední a východní Evropě pro rok 2015.

Klienti bank jsou ohroženi počítačovými viry

V Česku přibývá počítačových infekcí, které cílí převážně na bankovní sektor. Primárním zájmem útočníků jsou většinou přístupové údaje klientů bank do internetového bankovnictví. K reálným krádežím sice dochází jen v ojedinělých případech, ale uživatelé elektronického či mobilního bankovnictví by měli být ostražití.

První budova z portfolia ČS nemovitostního fondu je v prodeji

Secesní budovu z konce 19. století kupuje od ČS nemovitostního fondu Ostravsko-opavské biskupství se sídlem v Ostravě, které chce nemovitost dlouhodobě spravovat. Prodejem budovy Antonína Macka začal ČS nemovitostní fond plánovanou obměnu vybraných nemovitostí, které již dosáhly stanoveného investičního horizontu, nebo nejsou v souladu se současnou investiční strategií fondu.

Novým klientům nabízí Era bezkontaktní nálepky

Od poloviny loňského roku mají klienti ČSOB možnost platit bezkontaktními platebními nálepkami, které jsou vydávány v debetní i kreditní variantě. Jejich zavedení přineslo významný nárůst bezhotovostních transakcí na úkor využívání hotovosti.

Zajímavé podnikatelské záměry podporuje Komerční banka

S novou kampaní na podporu rozvoje malých podnikatelů, kteří mají ambice rozšířit své podnikání, vyjíždí Komerční banka. Nabízí klientům podporu financování jejich podnikatelských záměrů v podobě Profi úvěru, novým klientům navíc s finančním bonusem. Kampaň vytvořila Havas Worldwide Prague.

Zuno přichází s originální kampaní

Online banka Zuno zahajuje repositioning značky a uvádí nový kreativní koncept s redesignovaným produktem. Cílem nové reklamní kampaně je odlišit se od komunikace jiných bank a ukázat, že i banky mohou komunikovat otevřeně a transparentně.

Nový projekt „Palečkovi“ představí veřejnosti produkty České spořitelny

Česká spořitelna představuje nový marketingový koncept „Palečkovi“. Jde o unikátní 3D animovaný svět typické české rodinky, jehož cílem je zábavnou a hravou formou představit produkty a služby České spořitelny běžným klientům.

První narozeniny oslavil produkt bankopojištění ČSOB

ČSOB nabízí službu bankopojištění svým klientům již více než rok. Za tuto dobu bylo sjednáno téměř 150 000 smluv, jejichž celková hodnota činí přibližně 285 milionů korun. Největší nárůst zájmu se ukázal v běžně placeném životním pojištění, kde bylo sjednáno přes 30 tisíc smluv o celkové hodnotě 134 milionů korun. Poměrně velký vzestup byl také […]