Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Svezte se s Pioneer Investments na vlně dividendových výnosů

Investiční skupina Pioneer Investments se už tradičně připojuje k oslavám Světového dne investičních fondů a v rámci dubnové kampaně komunikuje dlouhodobý úspěch svých dividendových fondů. Na outdoorových plochách a v on-line kampani využívá motivu vlny, na níž se může svézt každý, kdo chce svým investicím dopřát atraktivní dividendový výnos.

Motto „Svezte se na vlně až 7% výnosů dividendových fondů“ poukazuje na dlouhodobě nadstandardní výnos dividendových fondů Pioneer a vybízí širokou veřejnost k investování.

Součástí kampaně jsou rovněž aktivity PR a podpory prodeje. Ve spolupráci s UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia zároveň skupina po celý duben nabízí klientům bonusové podmínky pro investování do vybraných produktů Pioneer Investments.

pioneer_investment_1

„Pravidelná výplata vysokých dividend v aktuálním turbulentním prostředí stále zůstává více než atraktivním benefitem. V kampani tedy již poněkolikáté vsázíme na 7% výnos.“ říká Dana Kryńska, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments v ČR a SR, a dodává: „Naše dividendové fondy pravidelně dosahují svých cílovaných výnosů, dokonce je překračují a mají potenciál tento trend udržet i do budoucna. Kampaní chceme lidem ukázat, že i na současné „vlny“ na trzích existuje zajímavé investiční řešení, které je dostupné široké veřejnosti.“



Čtěte také

marketing Rekord ve světě diamantů, prodal se největší bezchybný diamant v historii dražeb!

marketing Drahokam za bezmála dvě miliardy, další prolomení historické hranice

marketing Diamanty a šperky jsou nejbezpečnější investice, tvrdí to studie fondu Quant

marketing Investiční certifikát pokrývá 25 velkých společností

marketing Skupina Pioneer Investments se stala partnerem on-line projektu Investování hrou

marketing Poptávka po diamantech: v roce 2017 se všechny klíčové trhy vrátí k růstu

marketing Jak jsem začal s binárními opcemi

marketing Jak se připravit na korekci?