Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Stavební spoření se zvýšeným úrokem z úspor 3 % ročně podpoří Wüstenrot především TV kampaní

Stavební spořitelna Wüstenrot nabízí od 1. listopadu 2011 stavební spoření se zvýšeným úrokem z úspor 3 % ročně. Klientům, kteří si toto spoření sjednají, se jejich vklady i díky státní podpoře zhodnotí v průměru 5,95 % ročně. Wüstenrot tak nabízí nejvyšší úrok a nejvyšší výnos na trhu stavebního spoření. Akci podpoří od začátku listopadu do konce prosince letošního roku reklamní kampaní. Hlavním komunikačním kanálem bude televize a internet, kde Wüstenrot nabídne kromě 3% úroku i „něco milého“ navíc. Spoty připravila agentura Scholz&Friends Praha ve spolupráci s Boogie Films.

Pavel Vaněk, generální ředitel společnosti Wüstenrot, ke kampani uvedl: „Věříme, že kampaň zaujme jak svým netradičním pojetím, tak zcela výjimečnou nabídkou stavebního spoření s průměrným ročním zhodnocením vkladů až 5,95 procenta.“

Televizní spoty poběží na kanálech TV Prima, Prima Cool, Prima Love, TV Nova, Nova Cinema a TV  Barrandov. Kromě toho bude akce podpořena i po linii public relations, kterou zajišťuje agentura Publicis PR a masivní POS komunikací na všech pobočkách firmy.



Čtěte také

marketing Konec roku se nezadržitelně blíží. Nenechte si ujít dvoutisícovou státní podporu ke stavebnímu spoření

marketing Raiffeisen stavební spořitelna zjednodušuje REKOpůjčku – klienti ušetří tisíce

marketing Pět mýtů stavebka: Co mate některé Čechy již čtvrtstoletí?

marketing Udělej si sám: Polovina Čechů rekonstruuje bydlení svépomocí

marketing Termín pro zaslání financí na stavební spoření aneb státní podpora v maximální možné výši

marketing RSTS připravila stavební spoření pro každého bez poplatků

marketing Akce společnosti Wüstenrot týkající se půjček na bydlení trvá až do závěru léta

marketing Státní příspěvek je možné čerpat u většího počtu smluv, maximální limit jsou ale dva tisíce