Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

AXA pojišťovna přichází se zajímavou novinkou – pojistné plnění se dozvíte obratem

Havarovali jste? V takovém případě oceníte on-line aplikaci na webu AXA pojišťovny. Čtyři kliknutí a hned budete znát míru pojistného plnění. Stačí nahrát fotodokumentaci poškozených dílů a identifikovat pojištěný vůz, výplata pojistného plnění na účet klienta může proběhnout už během následujících čtyřiadvaceti hodin.

Není třeba ztrácet čas, vše jde přeci zařídit online

Malé škody na vašem vozu už nemusí být předmětem sáhodlouhé pojistné události. Stačí fotoaparátem na mobilu vyfotit poškozený blatník, ulomené zrcátko či promáčklý nárazník a pojistnou událost pak rozebrat s pojišťovnou díky online aplikaci. „AXA je první pojišťovna v ČR, která expresní automatickou online likvidaci škod klientům nabízí. Naše aplikace sama vyhledá poškozené náhradní díly v katalozích, dokáže odhadnout rozsah servisních prací, a tak pomůže klientovi spolehlivě určit výši pojistného plnění. To vše v rekordně krátkém čase. Pokud klient s navrhovanou výší plnění souhlasí, vše je pak otázkou maximálně 24 hodin,“ dodává Karel Douda, manažer likvidace škod pojišťovny AXA.

K rychlému prověření dat nebude potřeba mnoho – fotografie poškození a pojištěného vozidla, tachometru, poznávací značky, řidičáku klienta a protokolu o nehodě. Aplikace se dá použít nejen na PC, ale také na tabletu nebo chytrém mobilním telefonu. Pokud nebude klient souhlasit s tím, jaká byla stanovena díky online aplikaci výše pojistného plnění, je samozřejmě možné vše řešit i jinak – klasický způsob šetření pojistné události s pracovníky likvidace pojistných událostí pojišťovny AXA. Dobrou zprávou je i to, že aplikace brzy vstoupí do ostrého provozu, během několika týdnů bude dostupná i pro slovenské klienty pojišťovny AXA.



Čtěte také

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění

marketing Životní pojištění a riziko trvalé invalidity by mělo jít ideálně ruku v ruce

marketing Pozor na euforii z dovolené, za volantem by mohla přijít draho

marketing Pozor na výluky z pojištění u sportů, pojišťovna neřeší automaticky vše