Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

Pojištění pořizovací hodnoty auta, tak přesně s tím vyrukovala na trhu Direct pojišťovna. Vlastník podobného vozu při totální škodě či krádeži dostane pojistné plnění ve výši jeho nynější hodnoty. Jedná se o doplněk k havarijnímu pojištění, na nějž má klient sjednaná rizika na pojistnou sumu.

Sjednání je ale možné například i u majitele vozu se stářím mezi 61 dny a 5 roky, jenž najel nejvýše 150 tisíc kilometrů. Platné je pak po celé tři roky.

Totální škoda nebo odcizení přináší pojistné plnění, jak je vysoké?

Pokud dojde ke zničení (resp. tzv. totální škodě) nebo odcizení vozidla, získá klient pojistné plnění. To je rozdílem mezi sumou, jíž klient obvykle od pojišťovny získal a částkou, za níž auto reálně pořídil a pojistil. Půjde však nejvýše o polovinu této konkrétní sumy.



Čtěte také

marketing Kampaň „Někde tam jsou“ od Kooperativy

marketing Otázky a odpovědi kolem pojištění schopnosti splácet a pojištění kybernetických rizik

marketing Pojišťovna VZP přináší klientům vylepšené pojištění Fénix

marketing Invalidita třetího stupně a dvojnásobné plnění, to je novinka pojištění FLEXI RISK

marketing Ke slovu se hlásí CUBIQ. Pojištění věcí, na nichž vám záleží, a to kompletně přes internet

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet