Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Fotografii tachometru pošle jednoduše přes aplikaci skoro polovina klientů Allianz

Půl druhého roku po startu autopojištění podle počtu ujetých kilometrů Allianz vyhodnotila už 180 tisíc fotek tachometrů. Úspěšné doložení fotografií proběhlo v 97 procentech případů. Nová mobilní aplikace Allianz CZ nabízí také rychlost, nafotit a poslat obrázek stavu tachometru půjde zařídit během pouhé půlminuty.

Funguje to celé podobně jako při vyúčtování odběru elektřiny

Autopojištění Allianz, které bere v potaz jen reálně najetou vzdálenost, funguje na způsob záloh na odběr plynu nebo elektřiny. Variantu si nastaví řidiči podle vlastního odhadu – pokud najede více, pojistné doplatí, v opačném případě bude Allianz peníze vracet. Jediným důkazem je jen fotografie tachometru. Odhalení podvodu? Samozřejmě, i na tuto variantu se Allianz připravuje, podvody s úpravou fotek nebo přetočení tachometrů může být relativně častým jevem. Sankce jsou ale vysoké a díky firmě CEBIA, která prověřuje původ a historii aut, stejně jako vysoce sofistikovaný software pro analýzu fotografií, se odhalí vše.

Není bez zajímavosti, že klienti Allianz posílají fotografie ve velmi vysoké kvalitě. Většinou posílají prostřednictvím webových stránek. Mezi fotografiemi se objevila i jedna úsměvná záležitost, šlo o strojopis s analogovou fotografií tachometru, pojišťovna staršímu muži z JČ kraje vše v pořádku zaevidovala.



Čtěte také

marketing Ke slovu se hlásí CUBIQ. Pojištění věcí, na nichž vám záleží, a to kompletně přes internet

marketing Zimní sezona začíná, Slavia pojišťovna připravila balíček Zima

marketing Direct pojišťovna přináší novinku, pojištění hodnoty ojetého vozu

marketing ČPP připravila podzimní kampaň, v níž nabízí nadstandard v ohledu asistenčních služeb

marketing Klienti ERV Evropské nahlašují devět z deseti škod přes internet

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí možnost sjednání životního pojištění i přes internet

marketing Pojištění na cesty do zahraničí využívá devět z deseti Čechů, důležitá je srozumitelnost nabídky

marketing Zájem o cestování roste, každý čtvrtý cestovatel si sjednává celoroční pojištění