Rubriky


Náš tip





Newsletter

Přihlaste se k odběru zde.
 

Férové autopojištění Allianz operující s ujetými kilometry je oblíbené, využilo jej přes 120 tisíc řidičů

Jezdit málo a málo také platit. Novinku v ohledu autopojištění od Allianz s cenovkou podle ujetých kilometrů bez nutnosti mít ve vozidle telematickou jednotku si od jeho spuštění během podzimních měsíců roku 2016 sjednalo přes 120 tisíc řidičů. Stačí přitom jen jediné, nahlásit aktuální stav tachometru.

Začátek je zde na pouhých pěti tisících kilometrech

Povinné ručení i havarijní pojištění od Allianz startuje na pěti tisících kilometrech, horní hranice pak činí pětadvacet tisíc kilometrů. Průměr tuzemských řidičů je pak mezi deseti a patnácti tisíci ujetými kilometry ročně. Mimochodem, minulý rok zde přinesl novinku – řidiči, kteří najedou více než 25 tisíc kilometrů ročně, budou zvýhodněni. Horní hranice totiž na pětadvaceti tisících kilometrech končí a cenová hladina s další najetou vzdáleností už nebude stoupat. Důkazem pro pojišťovnu je pouze fotografie tachometru.

A jak je to s tipováním nájezdu ze strany klientů? 47 procent pojištěnců si vybralo variantu, do které se skutečně vešli. Více než sedmnáct procent klientů Allianz pojišťovny pak ale vybralo vyšší nájezd, takže se jim bude pojistné vracet. Zbytek najezdil kilometrů víc než odhadoval, takže bude muset pojistné ještě doplatit.



Čtěte také

marketing Co je ještě pracovní úraz? A jak posoudit zranění mimo pracoviště nebo pracovní dobu?

marketing Pokud vyrazíte brzy do zahraničí, nezapomínejte na cestovní pojistku

marketing PetExpert: vůbec poprvé v ČR je možné přes internet pojistit psy a kočky

marketing Zpětné prodloužení záruky není pro český start-up žádným problémem

marketing Co dělat, když dojde ke střetu se zvěří? Bude stačit povinné ručení?

marketing Jaro přináší vyšší riziko ze strany živlů, což si žádá dobře pojištěnou domácnost

marketing Pojišťovna České spořitelny nabízí dvojnásobné plnění při onemocněních, kde je viníkem klíště

marketing NN Životní pojišťovna zaznamenala velký úspěch v podobě ocenění Czech Superbrands 2018